گزیر

::گاهنوشتهای حمیدرضا محمدی::

دربارهٔ من:

آخرین نظردهندگان:

مشترک شوید:

ایمیل خود را در جعبهٔ زیر وارد کنید و دکمهٔ اشتراک را بزنید.

جستجو:

Valid XHTML 1.0 Transitional RSS Feed

آمار دوربینها و یک ابزار ویرایش عکس

۸۵/۰۲/۲۰

فلیکر فرادادههایی را که معمولاً دوربینهای دیجیتال راجع به مشخصات خودشان و همچنین تنظیمات و وضعیت دوربین در حین گرفتن عکس ثبت می‌کنند (و با نام EXIF خوانده می‌شوند) برای عکسهای آپلود شده ذخیره می‌کند و آنها را نشان می‌دهد.

EXIF Data

برایم جالب بود بر اساس این داده‌ها آمار مقایسه‌ای پراستفاده‌ترین دوربینها را بدانم. در این صفحه آنچه را که می‌خواستم یافتم. جالب اینجاست که طبق این آمار (که البته دینامیک است و شاید زمانی که شما به آن مراجعه می‌کنید اوضاع عوض شده باشد) در بین گوشیهای دوربیندار سونی اریکسون کی۷۵۰آی رتبه اول را دارد. البته در نظر داشته باشید که همه گوشیهای دوربیندار اطلاعات EXIF را پشتیبانی و ذخیره نمی‌کنند. در هر صورت علاوه بر این اطلاعات آماری، در این سایت و در این صفحه مجموعه‌ای از ابزارهای آنلاین در اختیار کاربران قرار گرفته که با استفاده از آنها می‌توانند بدون نیاز به فتوشاپ و نرم‌افزارهای مشابه آن مجموعه‌ای از افکتهای بدیع را به آسانی ایجاد کنند.

بیلبورد
تمبر

جدول شعر برای اندروید
حسابداری شخصی تدبیر




یک نظر

جلوداری:

تاریخ: ۸۵/۰۲/۲۴ ساعت: ۱۴:۵۹

بابا تو که این کاره بودی چرا سایتت اینقدر ساده شده در ضمن مارا هم سر کار میگذاری فقط میخواستیم یه سری بهت بزنم ولی قیچیمون کردی بازم معرفت دوستان قدیمی که یه سری میزنند

خروجی آر.اس.اس نظرات این نوشته:»

ارسال نظر برای این نوشته امکانپذیر نیست.