گزیر

::گاهنوشتهای حمیدرضا محمدی::

دربارهٔ من:

آخرین نظردهندگان:

مشترک شوید:

ایمیل خود را در جعبهٔ زیر وارد کنید و دکمهٔ اشتراک را بزنید.

جستجو:

Valid XHTML 1.0 Transitional RSS Feed

کاغذ دیواری متحرک

۸۵/۰۵/۳۱

امروز می‌خواستم یک فایل صوتی را از فرمتی به فرمت دیگر تبدیل کنم. از آنجا که نرم‌افزار تبدیل فایل صوتی مورد استفاده‌ی من (نرو) فرمت مبدأ را پشتیبانی نمی‌کرد مجبور شدم آرشیو سی‌دی‌هایم را وارسی کنم و وین امپ را پیدا و نصب کنم تا با استفاده از آن فرمت مبدأ را به فرمت ویو تبدیل کنم. روشش را اینجا می‌بینید (البته مواظب باشید که فقط یک آهنگ را در فهرست پخشش داشته باشید و حالت تکرار مجدد هم غیر فعال باشد و همینطور اگر از این نرم‌افزار برای گوش دادن موسیقی استفاده می‌کنید بعد از انجام تبدیل، انتخابها را به حالت عادی برگردانید):

تبدیل mp3 به wav با استفاده از وین امپ

به هر حال دوری هم در این نرم‌افزار مورد علاقه‌ی قدیمی زدم که مدتهاست به دلیل آن که احساس می‌کنم کیفیت پخشش قابل مقایسه با ویندوز مدیاپلیرهای جدید نیست کنارش گذاشته‌ام. اما به هر حال یک نکته‌ی جالب دیگر راجع به این نرم‌افزار یادم آمد که بد ندیدم آن را اینجا عنوان کنم. این نرم‌افزار یک قابلیت عجیب و فکر می‌کنم منحصر به فرد دارد که با استفاده از آن می‌توان کاغذ دیواری (=وال پیپر) متحرک و زنده را تجربه کرد! روش آن را در عکس زیر می‌بینید (وین‌امپ مورد استفاده‌ی من در این تصویر ویرایش ۲.۹۱ است، البته تا آنجا که در ذهن دارم برای ویرایشهای سری ۳ و ۵ هم همین سلسله دستورالعملها باید اجرا شود):

کاغذ دیواری زنده به کمک وین امپ

نکته‌ی عجیب و جالب دیگری هم در این مورد وجود دارد: در هنگام فعال بودن این قابلیت، کلید پرینت اسکرین را بزنید (تا تصویر صفحه در حافظه کپی شود) و سپس در یک نرم‌افزار ویرایش عکس مثل فتوشاپ یا پینت ویندوز سعی کنید تصویر را پیست کنید و عکس حاصل را ذخیره کنید. حالا اتفاق جالبی می‌افتد: وقتی که با نرم‌افزار دلخواه خود عکس را می‌بینید اگر این قابلیت وین‌امپ فعال باشد عکس متحرک خواهد بود وگرنه قسمتهایی از عکس که قبلاً متحرک بوده‌اند سیاه می‌شود! قابلیت جالبی است! نه؟!

جدول شعر برای اندروید
حسابداری شخصی تدبیر




۸ نظر

سعيد زمردی:

تاریخ: ۸۵/۱۱/۱۳ ساعت: ۱۱:۲۱

سلام عزیز اگه میشه کد همین نظر بدهیدی که دارم توش مینویسم واسم بفرست دستت درد نکنه

عباس:

تاریخ: ۸۵/۱۲/۲۰ ساعت: ۱۴:۲۹

خوب بود

مرضیه:

تاریخ: ۸۵/۱۲/۲۶ ساعت: ۷:۱۵

موفق باشی حمید رضا جان

رضا:

تاریخ: ۸۵/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۴:۵۲

میشه به من هم یاد بدید

دانیال:

تاریخ: ۸۶/۰۱/۰۷ ساعت: ۲۳:۱۰

بد نبود

حسین:

تاریخ: ۸۶/۰۵/۱۰ ساعت: ۱۴:۰۷

جالبه

سمیرا:

تاریخ: ۸۶/۰۵/۲۴ ساعت: ۱۶:۲۹

خیلی جالب وباحاله دمتون گرم

محمدرضا:

تاریخ: ۸۷/۰۶/۲۶ ساعت: ۲۲:۵۶

درود به مهندس جوان.زنده باد

خروجی آر.اس.اس نظرات این نوشته:»

ارسال نظر برای این نوشته امکانپذیر نیست.