گزیر

::گاهنوشتهای حمیدرضا محمدی::

دربارهٔ من:

آخرین نظردهندگان:

مشترک شوید:

ایمیل خود را در جعبهٔ زیر وارد کنید و دکمهٔ اشتراک را بزنید.

جستجو:

Valid XHTML 1.0 Transitional RSS Feed

دووم

۸۶/۰۴/۱۲

از من می‌شنوید بازیهای خوب را هی تند تند بازی نکنید تا تمام بشود! بعداً یک وقتهایی دلتان برایشان تنگ می‌شود، اما چون سرانجام ِ همه‌ی مراحلش را می‌دانید نمی‌شود دوباره بروید سراغشان. به هر حال من الان در مورد سری شاهزاده‌ی ایرانی چنین حسی دارم. بگذریم!

یک چند وقتی هست که نمی‌دانم به خاطر فصل است یا چیز دیگری، حس هیچ کاری را ندارم. گاهی فیلمکی می‌بینم و گاهی مثل امشب می‌نشینم پای بازی. در مورد دووم قبلاً گفته بودم. حالا یک چند وقتی هست که تنها بازی نصب شده روی سیستمم همین یکی است که گاهی گداری، ای! سرکی به آن می‌زنم. امروز یک چیز باحال داخل بازی دیدم، گفتم بد نیست برای شما تعریفش کنم، بلکه چیزی هم نوشته باشم تا بعضیها باز هم از سوت و کوری اینجا اعصابشان خرد نشود و فحشم ندهند!

توی بازی دووم یک سری کمد وجود دارد که داخلشان اسلحه، مهمات و یک سری چیزهایی که حال آدم را خوب می‌کند 😉 (اسم فنی‌ترش «جان» است!) پیدا می‌شود. اما خوب! خیلی از این کمدها رمزدار هستند و باید بازیکن رمز آنها را پیدا کند.

کمدهای مهمات دووم

این آقای خشنی که شما کنترلش می‌کنید و قهرمان بی‌نام بازی هستش، یک کامپیوتر جیبی دارد (پی.دی.ای) که از طریق آن ایمیل دریافت می‌کند. همچنین می‌تواند از کامپیوترهای جیبی به جا مانده از همقطاران‌ِ معمولاً به لقاءالله پیوسته 😉 ایمیلهای آن مرحومان را به کامپیوتر خودش منتقل کند و همچنین بلاگهای صوتی آنها را گوش دهد.

کامپیوترهای جیبی دووم

حالا، من همین امشب توی یکی از مراحل به یکی از همین کمدهای کذایی برخورد کردم. یک کامپیوتر جیبی هم همان دور و ور بود که آن را برداشتم تا ایمیلهایش به کامپیوتر جیبی خودم منتقل شود و ایمیلهای کامپیوتر جیبی احتمالاً صاحاب مرده 😉 را باز کردم. نکته‌ی جالبش همین جاست. ببینید، گفته رمزش کجاست:

ایمیلهای دووم

نوشته که رمزش را در این نشانی اینترنتی می‌توانید پیدا کنید: www.martianbuddy.com. یعنی باید از بازی بیاییم بیرون، برویم داخل این سایت، رمز را پیدا کنیم و برگردیم. این هم سایت مزبور:

www.martianbuddy.com

زمینه‌ی فعالیتش گویا بازاریابی و تبلیغات است و جالب است که یک تکه تبلیغ اینجوری هم توی بازی دووم گرفته! به هر حال، این سایت رمز ما را به ما داد (همان پایین نوشته ۰۵۰۸)، و واقعاً هم که فرایند طولانی بیرون آمدن از محیط بازی، رفتن به سایت و سپس بازگشت به محیط بازی واقعاً ارزشش را داشت. چرا که داخل آن کمد اسلحه‌ای بود بس خفن! که تا امروز عینش را در بازی ندیده بودیم و -جای شما خالی- کلی هم حالش را بردیم:

اسلحه خفن دووم

جدول شعر برای اندروید
حسابداری شخصی تدبیر




۷ نظر

Hamid:

تاریخ: ۸۶/۰۴/۱۳ ساعت: ۲:۰۸

واااي تو چطوري دووم بازي مي​کني!؟ اون هم با روحيه «شعر پسند»ت!
من حتي نمي​تونم بازي Half Life که توي روز روشن هست رو بازي کنم! چه برسه به دووم که همون چند قدم اول، به جاي شخصيت کذاييش، جون و خون و روح و همه چيزم تموم مي​شه! 🙁

اگر سيستمت جواب مي​ده و توي اين نوع بازي​ها ماهري، پيشنهاد مي​کنم Battlefield 2142 رو بازي کن!
من به محض اينکه وارد بازي مي​شم مي​سوزم 🙁
۵ تا سي​دي هست و واقعاً جون سيستم رو در مي​ياره! (من توي ويستا اجرا مي​کنم،​ هر بار بايد ويندوز رو ريست کنم تا سر حال بياد!)
راستي! چون بازي Prince Of Persia رو تا آخر رفتم، دوست دارم نظرت رو درباره​ش بگي. چرا ناقص حرف زدي؟
به نظرم بازي خدايي بود! نمونه​ش رو نديدم! الان هم رفتم نسخه ۳ش رو گرفتم و قصد دارم بعد از امتحانات (يعني فردا) برم تو کارش!

موفق باشي 😉

ابراهیم عبدلی سنجانی:

تاریخ: ۸۶/۰۴/۱۳ ساعت: ۴:۰۹

سلام حمیدرضا جان!
آقا من شما را از روی عکس‌هایی که با tag سنجان توی فلیکر گذاشتی پیدا کردم و خیلی خوشحال شدم.
اگه هنوز من را به خاطر نیاوردی، من از هم مدرسه‌ای‌های شما در حاچ کاظمی هستم 😉

ناشناس:

تاریخ: ۸۷/۰۱/۰۲ ساعت: ۱۹:۳۲

اسم چند تا بازی باهال رو برات مینویسم برو حالشو ببر !
fear
call of duty 4
splinter cell 3 ,4
infernal

آقا رامین:

تاریخ: ۸۷/۰۵/۳۰ ساعت: ۰:۱۶

یکی دو تا بازی باحال برات می نویسم هر چند قدیمی ولی باحال پدر خوانده مافیا

آقا رامین:

تاریخ: ۸۷/۰۵/۳۰ ساعت: ۰:۲۰

سلام آقا حمید اگه میشه کد ارباب حلقه ها رو اگه می دونی رو سایتت بنویس

MAX:

تاریخ: ۸۷/۱۲/۰۳ ساعت: ۱۴:۲۴

سلام …. بعد این همه گشت و گذار تو نت بالاخره یکی ÷یدا شد که از دووم نترسه و باهاش حال کنه …. من خودم تو بازیه دووم حرفه ایم .. اون وقت که تازه دووم اومده بود و اول شخص بود من داشتمش و بازی میکردم و تا آخرشم رفتم …
خلاصه بگم دوست دارم تا اطلاعات بیشتری از این بازی داری .. مثلا پوسترهای این بازی که واقعا نیاز دارم رو برای ایمیل کنی ….
اینم ایمیلیم : max.taala@gmail.com

علی شابدینی:

تاریخ: ۹۱/۰۷/۱۲ ساعت: ۱۳:۵۹

ننباغلغقلیقبلارغقابلقلعبیبهتبق۶ثیغعسشاتالیبثفغقص۵۷ههههغق۶۲۳۵۹۴۵

خروجی آر.اس.اس نظرات این نوشته:»

ارسال نظر برای این نوشته امکانپذیر نیست.