گزیر

::گاهنوشتهای حمیدرضا محمدی::

دربارهٔ من:

آخرین نظردهندگان:

مشترک شوید:

ایمیل خود را در جعبهٔ زیر وارد کنید و دکمهٔ اشتراک را بزنید.

جستجو:

Valid XHTML 1.0 Transitional RSS Feed

۵۸۰۰

۸۷/۱۲/۱۲

گوشیی را که قرار بود بخرم یک هفته یا بیشتر می‌شود که خریده‌ام. البته در خرید -به دلیل ناخرسندی از شلوغی خیابانها و میدان محل خرید!- کمی عجله کردم و گوشیی را خریدم که گارانتی معتبر نوکیا را ندارد -هر چند یکی از فروشگاههایی را برای خرید انتخاب کرده بودم که نامش در سایت نوکیا آمده بود- . در هر صورت فعلاً از خریدم چندان ناراضی نیستم، هر چند احتمال دارد به زودی پشیمان شوم.

گوشیی که من خریدم برای عرضه در بازار انگلستان ارائه شده بود و به همین خاطر از (تایپ) فارسی پشتیبانی نمی‌کرد. به همین لحاظ مجبور شدم کد محصول گوشی را عوض کنم (به این روش) و با کمک کدی که برای گوشیهای عرضه شده در ایران ارائه شده منو، صفحه کلید، تشخیص دستخط (حروف گسسته) و فرمانهای صوتی فارسی به آن اضافه شد.

چند قابلیت لازم را این گوشی در مقایسه با گوشی قبلیم ندارد، مثلاً ساعت را روی صفحه‌ی خاموشش نشان نمی‌دهد، امکان ضبط مکالمه را ندارد، فلاش دوربینش با کمک یک میانبر سریعاً به چراغ قوه تبدیل نمی‌شود و برنامه‌های پیش‌فرض برای کرونومتر و همینطور کنترل ماوس کامپیوتر یا پاورپوینت به وسیله‌ی بلوتوث را ندارد. با میان‌افزار اولیه‌ی گوشی (مخصوص انگلستان) نمی‌شد دوربین دوم را (در حالت عکس/فیلمبرداری) روشن کرد که با تغییر آن این قابلیت به آن اضافه شد. نرم‌افزارهای طرف کامپیوترش مزخرف و پراشکال هستند و تا به حال چندین بار خود گوشی هم قفل کرده. اما در کل قابلیتهایی همچون صفحه‌ی نسبتاً بزرگ تماسی آن و تشخیص دستخط و صفحه‌کلید کامل افقیش می‌تواند باعث شود از عیوب اولیه‌ی آن چشم‌پوشی کنم.

گوشی قابلیت پخش فیلم با فرمت MP4 را دارد و روی آن پیش‌پرده‌ی فیلم شوالیه‌ی تاریکی به عنوان یکی از فیلمهای نمونه در دسترس گذاشته شده. اگر فیلم را در دسترس دارید صحنه‌های مربوط به هنگ‌کنگ آن را بازبینی کنید. گوشیهای مرموزی که لوشس فاکس از آنها برای ارزیابی محل ربودن مجرم مورد نظر بتمن استفاده می‌کند نوکیا اکسپرس میوزیک ۵۸۰۰ هستند و این فیلم در واقع‌ پیش‌تبلیغی بوده برای این مدل از گوشیهای نوکیا.

نوکیا ۵۸۰۰ در فیلم شوالیه‌ی تاریکی
نوکیا ۵۸۰۰ در فیلم شوالیه‌ی تاریکی
نوکیا ۵۸۰۰ در فیلم شوالیه‌ی تاریکی

نوکیا ۵۸۰۰ در فیلم شوالیه‌ی تاریکی

جدول شعر برای اندروید
حسابداری شخصی تدبیر




۳ نظر

سایت تبلیغاتی اراک:

تاریخ: ۸۷/۱۲/۱۳ ساعت: ۱۲:۴۲

سلام
لطفا اگر ممکن است سايت ما را در پيوندهايتان قرار دهيد.
ممنون
http://www.bazdid.net

محمد علی:

تاریخ: ۸۸/۰۱/۱۵ ساعت: ۲۰:۴۶

سلام رفیق کجایی!
خبرنامه سایت شما به ایمیلم فرستاده نمیشه
من از سال ۸۴ با سایت شما همراهم و سرو گوشی به این سایت میزنم سایت و آپلود کن دوست من.

میلاد:

تاریخ: ۸۸/۰۱/۳۰ ساعت: ۱۷:۳۳

من HTC Touch HD دارم با صفحه نمایش ۳٫۸ اینچی .اگه این گوشی رو نمیخریدید این گامپیوتر جیبی رو بهتون پیشنهاد میکردم . امکانات علیه فقط قیمتش بالاست .

HTC TOUCH HD قیمت : ۸۵۰ هزار تومان

خروجی آر.اس.اس نظرات این نوشته:»

ارسال نظر برای این نوشته امکانپذیر نیست.