گزیر

::گاهنوشتهای حمیدرضا محمدی::

دربارهٔ من:

آخرین نظردهندگان:

مشترک شوید:

ایمیل خود را در جعبهٔ زیر وارد کنید و دکمهٔ اشتراک را بزنید.

جستجو:

Valid XHTML 1.0 Transitional RSS Feed

آسیاتک

۸۸/۰۳/۰۶

کمتر از بیست روز دیگر فرصت دارم تا خانه‌ای نزدیک محل کار جدیدم (یا محل جدید کارم 😉 ) پیدا و نقل مکان کنم. در این مدتی که در خانه‌ی فعلی (واقع در شمال تهران) ساکن بودم (حدود دو سال و نیم) از خدمات اینترنت ADSL آسیاتک استفاده می‌کردم. آن وقتها که دنبال ای.دی.اس.ال بودم کمی راجع به کیفیت خدمات شرکتهای مختلف جستجو کردم. تا آنجا که به یاد دارم -غیر از نارضایتیهای شدید بعضی- مطلب مؤثر و به درد بخوری پیدا نکردم. آسیاتک آن وقتها یک ماه رایگان سرویس می‌داد، روی همین حساب، با نیت این که سرویسش را تست کنم و در صورت رضایت، تمدید کنم سراغ همین شرکت رفتم (شرکتهای دیگر چنین امکانی نداشتند). مودم را از خودشان خریدم. مودم USB با مارک CORECESS ساخت چین که بعدها به این نتیجه رسیدم که انتخاب اشتباهی بوده : اولاً گاه و بیگاه باعث بروز خطاهای صفحه آبی ویندوز می‌شود و ثانیاً دو سه باری که با دریافت ویرایشهای جدید اوبونتو یا لینوکسهای دیگر تلاش کردم از لینوکس روی کامپیوترم استفاده کنم -با توجه به این که به اندازه‌ی کافی با لینوکس آشنایی دارم و پیشتر کارت گرافیکی و مودم Dial Up م را روی لینوکسهای قدیمی راه انداخته بودم-، عدم موفقیت در راه‌اندازی این مودم باعث شد بی‌خیال لینوکس شوم.

اوایل برای یادآوری شارژ چند روزی پیش از اتمام آن زنگ می‌زدند و می‌پرسیدند که لازم است شارژ صورت گیرد یا نه و برای تحویل فاکتور و دریافت هزینه توسط پیک هماهنگ می‌کردند. بعدتر، یواش یواش یادشان می‌رفت و بعدترها گفتند باید خودتان تماس بگیرید.

برای پرداخت هزینه‌ی ماهیانه ابتدای کار پیک می‌فرستادند -برای خطوط ۱۲۸ کیلو به بالا رایگان-، یک مدت هم مبلغ را واریز می‌کردم و شماره فیش را با ایمیل برایشان می‌فرستادم. بعدتر، پرداخت (کاملاً) آنلاین راه انداختند که فکر می‌کنم چند ماهی 😉 کار می‌کرد (امکان شارژ سرویس، پرداخت آنلاین و گزارشگیری داشت). الان فقط می‌شود از طریق سیستم آنلاینشان -بدون نیاز به تماس با واحد فروش- ماه بعد را شارژ کنید و شماره فیش واریزی را وارد کنید. در هر صورت، همینش هم فکر می‌کنم غنیمت باشد با توجه به این که «اینجا ایران است».

قیمتهایش اوایل خوب بود، من در تمام مدت این دو سال و نیم ۱۲۸ کیلو با پهنای باند نامحدود خریداری می‌کردم، فکر می‌کنم تا همین پارسال کمتر از بیست هزار تومان می‌شد. اما، با طرح شدن آن چند (سه؟) درصد مالیات بر ارزش افزوده (یا یک چیزی مثل این)، بهانه کردند همین را و چیزی حدود چهل درصد قیمتهایشان را افزایش دادند (نزدیک بیست و نه هزار تومان در ماه). ضمن این که پیشترها قیمت ADSL برای کاربران خانگیشان متفاوت بود از کاربران شرکتی (ارزان‌تر بود) و بعدترها همه را یک کاسه کردند.

غیر از چند ماه ابتدایی و آن چند موردی که کوسه گویا اینترنت ایران را گاز گرفته بود و البته موردهای مربوط به مرکز مخابرات، قطعی آنچنانی نداشتند. زیاد پیش نیامد که بخواهم با واحد فنیشان تماس بگیرم. یکی دوباری که پیش آمد احساس می‌کردم که اینها فقط چند شماره کد خطا را حفظند و خارج از محدوده‌ی این کدها کمک زیادی نمی‌توانند بکنند. مثلاً برای مدتی بخش افزونه‌های سایت فایرفاکس با این آی.اس.پی بالا نمی‌آمد در حالی که در محل کارم -که پارس‌آنلاین استفاده می‌کردیم- مشکلی نبود، تماسهای من با واحد فنی آسیاتک در این مورد به جایی نرسید، هر چند بندگان خدا تلاششان را می‌کردند که مشکل من را حل کنند اما خوب وقتی نمی‌دانستند فایرفاکس چیست، انتظار نباید می‌داشتم که مشکل من را بفهمند! البته این مربوط به همان اوایل (شاید دو سال پیش) است، این مشکل خود به خود حل شد و فکر می‌کنم با فیلترینگ مرتبط بود. تماسهای دیگر که در مورد اشکال در ارتباط بود به حل آنی مشکل می‌انجامید.

پیشترها سیستم تلفن گویایشان ساده و سرراست بود و با گوش کردن چند ثانیه دستورالعمل می‌شد به اپراتور مقصد رسید. اخیراً برای دستیابی به یک بخش باید شاید نزدیک یک دقیقه دستورالعمل گوش کنید، باز دستورالعمل گوش کنید و … و نهایتاً اگر به مقصد رسیدید ابتدا -چون اپراتور اشغال است- اگر می‌خواهید منتظر بمانید شماره‌ای را بزنید (طبق دستورالعمل) و بعد از آن اگر می‌خواهید از حالت انتظار خارج شوید (؟!) طبق دستورالعمل شماره‌ای بزنید و اگر در این مرحله شماره‌ی دستور داده شده را نزنید چند دقیقه بعد احتمالاً می‌توانید با اپراتور صحبت کنید! برای مدتی هم -در یک اقدام ابتکاری-، به جای آهنگ انتظار، برای تماس گیرنده در یک حلقه‌ی نامتناهی شماره‌حسابهایشان را تکرار می‌کردند.

من تقریباً همیشه بیتورنتم به راه بود و به همین خاطر می‌توانم بگویم با توجه به سرعت دریافت این نرم‌افزار، سرعت خط تحویلی به من چیزی در حدود آن چیزی که باید باشد بوده.

در کل، ایضاً با توجه به این واقعیت که «اینجا ایران است» و شنیده‌ها و دیده‌هایم از سایر آی.اس.پی‌ها از آسیاتک راضیم و در صورتی که خانه‌ی جدید هنوز یافت نشده، مشکل مخابراتی نداشته باشد و بتوانم ای.دی.اس.ال بگیرم احتمال آن که باز هم سراغ آسیاتک بروم زیاد است. فعلاً با توجه به این که احتمال می‌دهم این ماه آخری دنبال خانه گشتن و مسائل جانبی آن وقت کمتری برای وبگردی برایم باقی بگذارد و همینطور این که به اندازه‌ی یک ماه کامل در این خانه ساکن نخواهم بود، برای این ماه، سرویسم را با محدودیت پهنای باند شارژ کرده‌ام تا ببینم در ماه بعد ساکن کجا هستم و از کجا اینترنت می‌گیرم.

اگر شما راجع به آی.اس.پی‌های دیگر نظر و اطلاع خاصی دارید لطفاً عنوان کنید. باشد که در ماه بعد ما را و در ماههای بعد بندگان دیگر خدا را به کار آید!

جدول شعر برای اندروید
حسابداری شخصی تدبیر




۶۲ نظر

سیاوش:

تاریخ: ۸۸/۰۳/۰۶ ساعت: ۲۰:۵۴

sabanet.ir
shatel.ir
خودم صبا دارم و راضی هستم و چند تا از دوستام هم شاتل دارن و از اون هم راضی هستن بقیه رو نمیدونم
البته من هم اولین سرویس adsl آسیاتک بود ولی از وقتی محدودیت دانلود گزاشتن بیخیال شدم

مریم:

تاریخ: ۸۸/۰۳/۰۷ ساعت: ۱۰:۵۱

داتک رو هم یه پرس و جویی بکن. کلا محدودیت دانلود نداره سرویس هاش و قیمتش هم به نظر من مناسبه. بیشتر از ۳ سال هست دارم استفاده می کنم و ازش راضی هستم.
http://datak-telecom.net/

روزهای بی خاطره:

تاریخ: ۸۸/۰۳/۰۷ ساعت: ۱۳:۵۵

آسیاتک رسماً منو دیوونه کرد! من اصلاً ازش راضی نبودم! از مدتها علاف شدن پشت خط تلفنشون گرفته تا قطع شدنهای مکرر و بی‌دلیل! یه روز دیگه طاقتم طاق شد و تمومش کردم. الان از شرکت افرا نت می‌گیرم. می‌تونم بگم که جز در موارد خیلی جزئی، رضایت کامل دارم و خوشحالم که از شر آسیاتک راحت شدم. تنها مشکلی که داره اینه که دانلود نامحدود نداره و این احتمالا مشکل بزرگیه!
http://www.afranetwork.com

سارا:

تاریخ: ۸۸/۰۴/۱۲ ساعت: ۱۵:۲۱

من کاملا از آسیاتک راضی هستم…

واقعا عالیه

نوید:

تاریخ: ۸۸/۰۴/۱۳ ساعت: ۰:۵۱

سلام
این داستانی که نوشتی تقریبا با اون چه که واسه ی من دو سال پیش با همین شرکت اتفاق افتاد یکیه
یعنی مو به مو همین اتفاقا !
با این تفوت که دو سال پیش من ۴-۵ ماه اشتراک داشتم بعد رفتم شهرستان یکی دو سال و دیگه اشتراک نگرفتم
الان بعد از دو سال از شرکت شاتل اشتراک گرفتم چون دیدم همه ازش راضین و نحوه ی برخوردشونم خوبه
اما الان یه مشکل دارم که امیدوارم بتونی واسم حل کنی
من میخوام از همون مودم Corecess خودم استفاده کنم
اما نمیدونم با چه آی پی ای وارد محیط تنظیمات مودمم بشم
نمیدونم متوجه میشید یا نه
میخوام وارد محیط تنظیمات مودم بشم
چی کار کنم؟
هر کی میدونه راهنماییم کنه
ممنون میشم
اگه میل کنید واسم که چه بهتر
Namo77@gmail.com

نوید:

تاریخ: ۸۸/۰۴/۱۳ ساعت: ۱:۱۵

راستی
یادم رفت بگم منم نوید محمدی هستم
یکی از خانواده ی یک میلیون و اندی نفری محمدی ها در ایران

MojtaB:

تاریخ: ۸۸/۰۴/۱۷ ساعت: ۱۶:۵۷

اگه مودمت ۳۱۱۵ ای پی اون ۱۰٫۰٫۰٫۲ با یوزر admin و پسورد corecess
اگر ۳۱۲۱ ای پی ۱۰٫۱۰٫۱۰٫۱ یوزر admin پسورد corecess3121
کارت رو راه میندازه شرمنده حس ایمیل نبود

سعید:

تاریخ: ۸۸/۰۴/۲۲ ساعت: ۱۵:۵۳

با عرض سلام و خسته نباشید
منم می خواهم وارد تنظیمات مودمم بشم اما پسوردشو نمی دونم مدل مودمم پورچه هست اگه میشه لطف کنید به من بگویید پسوردش چیست یا چطوری میشه پیدا کنم؟
با تشکر

حمیدرضا:

تاریخ: ۸۸/۰۴/۲۵ ساعت: ۱۴:۱۵

@MojtaB:
مدل مودم من ۳۱۱۲UG هستش و با هیچکدوم از این آی.پی ها رابط وبش نمیاد. در مورد این مدل اطلاع دارید؟

حسین:

تاریخ: ۸۸/۰۵/۲۳ ساعت: ۱:۲۳

من الات اسیاتک دارم واقعا عالی است . مخصوصا سرویس ححمی با سرعت ۵۰KB دانلود میکنم.
۲۲/۰۵/۸۸

حمید:

تاریخ: ۸۸/۰۵/۲۵ ساعت: ۱۲:۴۳

اسیا تک یک شرکت کاملال غیر حرفه ای و حتی به نوعی کلاهبردار.رفتار کارمندها پشت تلفن بسیار بی ادبانه ،زمان انتظار پاسخگویی زیاد،قطعی مکرر و در سر زیاد برای شارژ اصلا این شرکت رو قابل اطمینان نکرده.ضمن اینکه مودم این شرکت(کر اکسس) بسیار بی کیفیت می باشد.در مجموع با کاهش کیفیت سعی در افزایش سود دارد.من یکسال سیاه مشترک این شرکت بودم در مواقعی واقعا گریم در میومد.در یک مورد که سوکت اتصال من از شرکت قطع شده بود ۳ روز اینترنت نداشتم و شرکت هم زیر بار اینکه مشکا از خودشون نمی رفت تا اینکه بعد سه روز و کلی تماس بدون عذر خواهی گفتن مشکل از سوکت اتصال شرکتشون بوده.الان هم دارم از یک شرکت دیگه اینترنت ۵۱۲ استفاده می کنم با دانلود رایگان شبانه ۲ تا ۷ صبح خیلی هم راضیم.

وحيد:

تاریخ: ۸۸/۰۶/۲۱ ساعت: ۹:۵۸

با سلام،
بنده متاسفانه ۹ ماه از سرويس ۵۱۲ آسياتك استفاده كردم كه سرعت آن ۵۶k هم نبود(dial up)،حداقل ۷۰ بار با شركت تماس گرفته و از سرعت بسيار كم و بي كيفيتي سرويس گلايه كردم كه هر دفعه گفتند تا يك هفته درست ميشه،بنابراين مطمئن شدم با شركتي دروغگو و بي مسئوليتي طرف هستم،الان از صبا سرويس ۵۱۲ گرفتم و راضيم .

سیاوش:

تاریخ: ۸۸/۰۷/۰۱ ساعت: ۱۹:۴۳

ما که خودمون بد بخت کردیم ولی شما این کار را نکنید برید با شاتل کار کنید وقتی زنگ میزنی شرکت انگار از ادم طلب کارن بعدشم دو ساعت باید پشت خط باشی

h:

تاریخ: ۸۸/۰۷/۰۱ ساعت: ۱۹:۵۱

……. تودهن هرچی ادم نامرد وزنهای که در اسیاتک کار میکنند.خیلی…….من برای یک شارز۲/۴۵دقیقه پشت خط بودم البته سایتشونم ایراد داشت تا وقتم تمام شد سری قطع کردن من ما هوارمم با اینترنت

اصغر:

تاریخ: ۸۸/۰۷/۲۶ ساعت: ۱۸:۵۴

آسيا تك خيلي خوبه.

123cj:

تاریخ: ۸۸/۱۱/۱۸ ساعت: ۲۲:۴۹

اگه ميخواي صد درصد از اينترنت پول در بياري به ما هم سر بزن۱۲۳cj.blogfa.com

farzin:

تاریخ: ۸۹/۰۶/۳۱ ساعت: ۱۱:۳۷

من الان اسيا تك دارم ۵۱۲ راضي هستم سرعت رو ۵۰ يا ۶۰ هستش

مهسا:

تاریخ: ۸۹/۰۷/۰۸ ساعت: ۱۸:۰۴

من ميخواستم يكي از اينارو وصل كنم ولي الا شديده قاتي كردم

فرا:

تاریخ: ۸۹/۰۹/۰۶ ساعت: ۰:۱۵

طرف صبانت نرید که آخر دزد تشریف دارن….

یه گیگ حجم میدن… تا ۷۰۰ مگ ش میره مزنه حجمتون تموم شده…

بهشون هم میگی قبول نمیکنن… شدین دزد هستن…

محمد:

تاریخ: ۸۹/۱۱/۲۷ ساعت: ۹:۰۳

تو آسیاتک معلوم نیست چکار میکنن انگار نافشونو با رمز یک هفته بریدن! خط می خوای تا یک هفته . شارژ کنی تا یک هفته. خط وصل شه تا یک هفته ….. معلوم نیست این یک هفته کی تموم می شه . واقعا که کلاه بردارن

ati:

تاریخ: ۸۹/۱۲/۲۸ ساعت: ۱۶:۳۱

با سلام
من تقریبا دو سالی میشه دارم از خدمات اینترنتی اسیاتک استفاده می کنم ( سرویس ۵۱۲) اوایل خوب بود اما جدیدا افتضاح شده جدیدا با اینکه دانلود انچنانی ندارم اما حجمم خیلی زود تمام میشه دایما باید حجم بگیرم برای همین می خوام از خدمات شرکت دیگری رو امتحان کنم.

آسیا تک آشغال:

تاریخ: ۹۰/۰۱/۱۷ ساعت: ۲۳:۴۴

من ناسلامتی سرویس ۱ مگ گرفتم یعنی دو برابر ۵۱۲ ولی فقط سه روز اول خوب بود . فکر کنم سرویس من را با چند نفر دیگر share کردن الان پس از ۲۰ روز خدا را شاهد میگیرم سرعت دانلودم به ۱ کیلو بایت هم نمیرسه ( یعنی پایین تر از دایل آپ) .

زهرا:

تاریخ: ۹۰/۰۳/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۷

من اصلا راضی نیستم.

زهرا:

تاریخ: ۹۰/۰۳/۳۱ ساعت: ۱۵:۳۰

مرده شور آسیاتک و ببره. مسخره کردین خودتونه. نمی تونین سرویس بدین در شرکتو ببندین دیکه.

iman:

تاریخ: ۹۰/۰۵/۲۸ ساعت: ۱۷:۲۶

منم سرویس ۵۱۲ آسیا تک دارم امروز جمعه هستش نمیشه زنگ زد ولی به جان خودم فردا میرم میرن تو هیکلشون پینگ بالای ۲۰۰ همیشه بهشون میگی میگن به ما مجوز نمیدن یا اینترنتت قطعه یا وقتی میای حجمت بوینی میبنی ۵ گیگش نیس از من میشنوین آسیا تک نگیرین شاتل بهتره من خریت کردم شما نکنید

غزل:

تاریخ: ۹۰/۰۶/۰۶ ساعت: ۱۲:۴۹

man ke kheili raziam
nete man 1 mg e
kheiliam khoObe
asia tekam hast
nemidoOnam shoma chera gele darid?
vali khodaeee man ke kheili raziam

مریم اکبری:

تاریخ: ۹۰/۰۶/۱۲ ساعت: ۱۰:۴۵

آسیا تک مشهد که همه چیزش فوق العادست.
سرعت بسیار بالایی داره و سرعتش واقعیه.به هیچ عنوان قطعی نداره و از لحاظ خدمات و پشتیبانی فنی عالیه و همیشه جوابگو هستند.

زهره:

تاریخ: ۹۰/۰۶/۱۵ ساعت: ۲۳:۱۹

به نظر من هم مزخرفه(آسیاتک) در طول روز دایم قطع و وصل می شه .وقتی تماس می گیرم می گن مشکل از مودمتونه. گاهی وقت ها هم دو روز دو روز قطع می شه.اما نمی دونم اگه بخوام عوضش کنم چی بگیرم به جاش..

پیمان:

تاریخ: ۹۰/۰۶/۱۹ ساعت: ۱۱:۵۱

باسلام:
آقا آسیاتک خیلی مزخرفه . از پهنای باند بگیر تا قطع شدن پشت سر هم . با سرویس یک مگ نمیتونی تلوزیون آنلاین ۱۲۸ کی شبکه ۳ روببینی . پشتیبانی که وای وای یک مشت بی سواد بی تربیت و جالب اینکه صدای مشتری که مثلا قسمت شکایاته همیشه روی منشی تلفنیه . اگه احتمال میدی اغراق می کنم حتما از جاهای دیگه تحقیق کن بعد خودتو بنداز تو چاه !!!!

ناشناس:

تاریخ: ۹۰/۰۷/۰۶ ساعت: ۰:۴۰

سلام
منم ۱ سالی شاتل داشتم خیلی خوب بود چند ماهی که تمدیدش نکردم رانژه رو جمع کردن منم گفتم آسیا تک امتحان کنم چند روزیه گرفتم دیوونم کرده همش قطع ووصل میشه پشتیبانیشون میگه اشکال از مخابراته

صدرا:

تاریخ: ۹۰/۰۷/۰۶ ساعت: ۰:۴۳

سلام به همه
من ا سالی شاتل داشتم خیلی خوب بود چون تمدیدش نکردم برا چند ماه جمعش کردم اینبار از آسیا تک گرفتم مزخرفه سرعتش افتضاحه.دایم قطع میشه پشتیبانیشون که صفره هر بار هم که مشکل داره پشتیبانیشون میگه مال مخابراته

nazanin:

تاریخ: ۹۰/۰۹/۲۵ ساعت: ۱۲:۳۵

manamba sadra movafegham

ناشناس:

تاریخ: ۹۰/۱۰/۰۵ ساعت: ۱۰:۴۶

سلام
من خیلی راضی هستم
اسیا تک بسیار عالی بوده تا این لحظه
خسته نباشین عزیزان

ناشناس:

تاریخ: ۹۰/۱۰/۰۹ ساعت: ۱۲:۲۰

منم دوسالی است از اسیا تک استفاده می کنم اوایل خوب بود ولی تازگیها خیلی بد شده نزدیک به ۵۰تا ایمیل زده ام براشون هیچ جوابی نداده اند

ناشناس:

تاریخ: ۹۰/۱۰/۱۲ ساعت: ۱۶:۲۴

man ke az asia tak kheili raziam vali az nazare dl moshkel daram

کامی:

تاریخ: ۹۰/۱۰/۱۷ ساعت: ۲۲:۱۲

دوستان عزیز از آسیا تک اینترنت ای دی اس ال نخرید واقعا مزخرف است گوگل را هم به زور باز می کند.

سعیداکبری:

تاریخ: ۹۰/۱۰/۱۷ ساعت: ۲۲:۲۰

اززیرساخت کشورهست عزیزان ربطی به اسیلتک نداره من خودم دستم توکاره .

سعیداکبری:

تاریخ: ۹۰/۱۰/۱۷ ساعت: ۲۲:۲۰

اسیاتک

آیلین:

تاریخ: ۹۰/۱۱/۱۰ ساعت: ۱:۱۴

به نظرم آسیاتک آشغالترین سرویس دهندس الهی بمیرن

ali assassin:

تاریخ: ۹۰/۱۲/۰۳ ساعت: ۰:۴۶

man kolllannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn az asia tech raziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii raziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
am
harf nadare
va to in2sali ke daram
behtarin sorat ra dashte

ali assassin:

تاریخ: ۹۰/۱۲/۰۳ ساعت: ۰:۴۹

asia tech behtarin sorat ra dare chon man ba sorate 128 ba sorate balaye 200 down load
mikonam

ali assassin:

تاریخ: ۹۰/۱۲/۰۳ ساعت: ۰:۵۲

dota nazar dadam va fagat mikhastam begam ke bikhodi gele mikonid
khodayi man vagean raziam

mahsa:

تاریخ: ۹۰/۱۲/۰۳ ساعت: ۰:۵۶

جان خودمو قسم میخورم که سرعت اسیا تک حرف نداره از لحاز بشتیبانی هم هر وقت ذنگ زدم با روی خوش بهم جواب دادن

mahsa:

تاریخ: ۹۰/۱۲/۰۳ ساعت: ۰:۵۷

اشتباه شد زنگ

قثظش:

تاریخ: ۹۰/۱۲/۰۳ ساعت: ۰:۵۸

فقط شاتل

کیارش:

تاریخ: ۹۰/۱۲/۰۶ ساعت: ۱۲:۴۵

دوستان سلام
من الان چند روزه که قراردادمو با شاتل کنسل کردم
اینترنت نامحدود art3 256k/b. شاتل داشتم ماهی ۴۵۰۰۰
جدیدا شاتل خیلی زرنگ شده و فقط بدنبال اینه که پول بیشتری از مشتری بگیره
اینترنتت نامحدوده ولی اجازه نداری زیاد دانلود کنی اگه یکم زیاد دانلود کنی میگن شیره و سرعت دانلودت میشه ۸k/b
به هر حال از من به دوستان نصیحت که از این تاریخ. ۱۳۹۰/۱۲/۰۵ دیگه از شاتل سرویس نگیرید

porya:

تاریخ: ۹۰/۱۲/۰۹ ساعت: ۲۳:۳۶

فعلا که خوبه ببینیم چه میشه؟

راحیل:

تاریخ: ۹۰/۱۲/۱۱ ساعت: ۱۵:۵۲

کمک من چی بگیرم پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همه که مزخرف شدن ای بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

راحیل:

تاریخ: ۹۰/۱۲/۱۱ ساعت: ۱۵:۵۴

این ایمیل منه… تورو خدا یه شرکت خوب معرفی کنید بچه ها ………………………………..
terafik1386@yahoo.com

رضا مرادی:

تاریخ: ۹۰/۱۲/۲۱ ساعت: ۲۲:۵۷

سلام به همه دوستان
من از آسیا تک استفاده میکنم
ولی دانلود شبانشو نمیدونم چه جوری باید استفاده کنم-یه بار گذاشتم برا دانلود ۱٫۵ gb از حجمش کم کرده بود- شما نمیدونین مشکل چیه؟
نمیخواد یوزر و پسوردشو موقع استفاده از دانلود رایگان تغییرش بدی؟
خیلی دانلود دارم تورو خدا راهنمایی کنین
متشکر

ابراهیم:

تاریخ: ۹۰/۱۲/۲۴ ساعت: ۱۱:۳۸

من چهار سال استفاده می کنم در کل راضی هستم(علی رغم قطعی ها و…) برای استفاده از سرویس شب هم باید تا ساعت دو بیدار بمانید و مودم رو یه بار روشن و خاموش کنید

حمید سپهری:

تاریخ: ۹۱/۰۲/۱۵ ساعت: ۰:۱۲

من از شرکت بهارنت سرویس دارم کلا شرکت حالت خارجی داره انگار نه انگار تو ایرانی افرادی که جواب تلفنت و میدن خیلی با ادب باهات بر خورد می کنن به نظر من همین نصف سرویس دهی هست اولین شرکتی هم هست تو ایران که بین دو نفر شر می کنه من با ۱۲۸ این شرکت با ۲۰۰ دانلود می کنم محشره اما حیف که محدوده
http://WWW.BAHARNET.NET

علی:

تاریخ: ۹۱/۰۲/۲۲ ساعت: ۷:۴۱

آقا من آسیاتک گرفتم البته به طور غیر مستقیم از لوتوس که به من گفتن با سرعت ۲ مگ که بعد فهمیدم ۱مگ سرویس سه ماهه با ۱۵ گیگ و سعت بسیار پایین وشبانه رایگان حالا مبینم بعد ۱۵ روز بدون استفاده زیاد در روز ۱۳ گیگ از شارپ من تمام شده این به نظر شما یعنی چی.

حمید سپهری:

تاریخ: ۹۱/۰۲/۲۴ ساعت: ۱۳:۱۹

شاید وایرلست و یکی هک کرده!!
شاید ویندوزت آپگرید شده!!
و بسیاری شاید ها …
من این مشکل و داشتم آخر فهمیدم یه ویروس رو کامپیوترم داره خود به خود فایل دانلود می نه و یه جایی بصورت مخفی سیو می کنه هم باعثکاهش سرعت بود هم کاهش ترافیک!!!!!!

فریبا:

تاریخ: ۹۱/۰۳/۰۵ ساعت: ۲۱:۰۶

به نظر من آسیا تک دزد من ۷ سال دارم اینترنت استفاده می کنم از اون زمانی که هنوز کسی نمیدونست اینرنت ADSLچیه اینا کلاهبردارن سری پیش که من پیش پیش اینترنتی شارز کرده بودم بعد ۲ روز اینترنتم قطع شد … چون مشترک شرکت لایزر بودم نمیدونم چه طوری شرکت منحل شد و ما شدیم جزو انتقال داده های آسیا تک ( از اون جایی که ایرانیم و آخرین نفری که مطلع میشه خود مشتری ) اون شارز پیش پیشم که پرید .. دوبازه ۴ روز پیش شارز کردم تو این مدتم اصلا دانلود نداشتم …الان زده که شما حجمتون تموم شده روزانه اعتبار دارید بیباید حجم بگیرید خاک بر سر دزدشون

Mehregan:

تاریخ: ۹۱/۰۴/۱۱ ساعت: ۲۲:۰۵

سلام به همه دوستان من خونم تو خاقانيه محدوده امامت دارم آسيا تك ميگيرم ميخواستم بدونم سرعتش چقدره اگه ميشه بهم كمك كنيد ايميلم mehregan_mz@yahoo.com

parsman:

تاریخ: ۹۱/۰۵/۰۵ ساعت: ۲۰:۰۱

به نظر من آسیا تک عالیه قسمت فنی خیلی مودبانه برخورد میکنن و شده حتی تا بیست دقیقه هم منو برای رفع مشکلم راهنمایی کردن من که ازشون راضیم و تشکر می کنم.

علیرضا کیانی:

تاریخ: ۹۱/۰۵/۰۹ ساعت: ۱۱:۱۷

بهار نت معجزست خداییش…
سرعتش حرف نداره دانلود میده باور نکردنی شرکتشم همه چیو تو یه ساعت پیگیری میکنه و انجام میده .

علی:

تاریخ: ۹۱/۰۷/۱۲ ساعت: ۱۵:۱۸

آقا من یه چیزی راجع به آسیاتک بگم…. اونایی که می گید خوبه و عالیه … یه سوال دارم ازتون ؟! شما توی اینترنت چیکار می کنید ؟؟؟ واقعا اینترنت مزخرفی هست…. الان می گم چرا… من نزدیک به ۳ سال اینترنت نا محدود ۲۵۶ داتک داشتم.. خداوکیلی نه قطع می شد نه پینگش زیاد بود…. با همون اینترنت ۲۵۶ بازی می کردم تو اینترنت مثل هولو !!! بعد رفتم ۲MB از آسیاتک گرفتم ماهیانه نزدیک ۹۰ هزار تومن پول میدم…. اینترنتن که حداقل روزی ۱۹-۲۰ بار قطع میشه به خدا شوخی نمیکنم !! بعد جالب اینجاست که همون بازی ای رو که با اینترنت ۲۵۶ داتک هولو بازی می کردم الان با ۲ مگابایت آسیاتک نمیتونم بازی کنم !!!!! هرچیم بهشون می گم اینترنتم قطع می شه میگن مااحتمال زیاد ماله مودمته !!!! خداوکیلی موندم تو کارشون.. واقعا” متاسفم… تلفنشونم هرچی زنگ میزنی اشغال میزنه یا کسی جواب نمیده !! خودتون می دونیدددددد

سید امیر حسین قائم مقامی:

تاریخ: ۹۱/۰۷/۱۴ ساعت: ۱۸:۳۵

آقا فقط فقط سرویس دهی شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات ببین چه عالیه. خداییش پشت پهنای باندش بازه بالاتر از سرعتی که داری بهت سرعت می ده همه چیزش واقعا عالیه.

رضا:

تاریخ: ۹۱/۰۷/۲۶ ساعت: ۱۰:۴۲

سلام .خداحافظ همین حالا میخوام خودمو بکشم .به قرآن….هیییی بماند

احمد معتمد:

تاریخ: ۹۱/۰۹/۰۲ ساعت: ۱۲:۱۶

به نظر من سرویس آسیاتک تو شهر مشهد بسیار عالی هستش

من سه ماهه که دارم از سرویس آسیاتک استفاده می کنم

سرعت من ۵۱۲ هستش اما در طول روز سرعت دانلود بین ۳۰۰ تا ۴۵۰ کیلوبایت متغیر و شبها هم از یک تا ۹ صبح به صورت رایگان هرشب بین ۵ تا ۱۰ گیگابایت دانلود می کنم

فقط آسیاتک

خروجی آر.اس.اس نظرات این نوشته:»

ارسال نظر برای این نوشته امکانپذیر نیست.