گزیر

::گاهنوشتهای حمیدرضا محمدی::

دربارهٔ من:

آخرین نظردهندگان:

مشترک شوید:

ایمیل خود را در جعبهٔ زیر وارد کنید و دکمهٔ اشتراک را بزنید.

جستجو:

Valid XHTML 1.0 Transitional RSS Feed

توصیه هایی برای جستجوی بهتر در اینترنت

۸۵/۰۴/۱۸

هر جوینده‌ای یابنده نیست. جوینده‌ای یابنده است که در جای درست و با روش درست دنبال هدفش باشد. دفعه‌ی بعد که خواستی بفهمی چطور می شود بهتر در اینترنت جستجو کرد؟ این نکته‌ها را در نظر داشته باش:

۱) از بهترین سایت جستجو استفاده کن

همیشه برای شروع بهتر است بهترین را انتخاب کنی و اگر بهترین جواب نداد سراغ سایتهای جستجوی دیگر بروی. فعلاً همین را داشته باش که بهترین اسمش گوگل است. کافی است توی نوار آدرس مرورگرت تایپ کنی: www.google.com و دکمه Enter را بزنی. اگر صفحه‌ای که جلوی چشمت ظاهر می‌شود باعث می‌شود یک لعنت تاریخی دیگر نثار روح پدر بیچاره‌ی بدترین معلم زبانت بکنی توی آن مستطیل بزرگ جستجو به فارسی تایپ کن گوگل فارسی و با کلیک بر روی اولین نتیجه‌ی جستجو از طریق صفحه‌ی فارسی گوگل جستجو را ادامه بده.

گوگل فارسی

۲) از حداقل تعداد کلمات استفاده کن

پیش از آن که دنبال نشانی یالغوزآباد علیا بگردی مطمئن شو به اندازه‌ی کافی درباره‌ی یالغوزآباد علیا مطلب هست (مثال بهتری به ذهنم نرسید 😉 .). به عبارت کلی‌تر کلیدی‌ترین واژه‌ها را انتخاب کن و از آنها شروع کن. اگر تعداد نتایج به دست آمده زیاد بود واژه‌های کلیدی بعدی را یکی یکی به عبارت جستجویت اضافه کن.

۳) کلمات بی‌ربط را قلم بگیر

استفاده از حروف ربط مثل از، به، با، برای، که، و و بقیه‌ی کلمات شبیه به آنها در عبارت جستجو نه تنها به پیدا کردن آن چیزی که دنبالش هستی کمکی نمی‌کند بلکه تعداد نتایج غیرمرتبط را بیشتر می‌کند. این کلمات ناگزیر و بالاجبار در خیلی از جملات فارسی به کار می‌روند و استفاده از آنها در عبارت جستجو باعث می‌شود تعداد سایتهای بی‌ربط در نتایج جستجو بیشتر شود.

غیر از این، فعلهای پرکاربرد و غیرمرتبط با آنچه در نظر داری را تا حد ممکن از عبارت حذف کن. فعلها به صورتهای مختلف گاهی به صورت مصدری، گاهی در زمان گذشته و گاهی در زمان حال و آینده، گاهی به صورت اول شخص و گاهی به صورت دوم شخص و سوم شخص، گاهی به صورت جمع و گاهی به صورت مفرد و خلاصه هرجایی یک جوری آورده می‌شوند و از آنجا که احتمالاً نمی‌توانی حدس بزنی در سایت مورد نظر تو آن فعل به چه صورت به کار رفته یا اصلاً از این فعل استفاده شده یا از فعلهای هم معنی آن بهتر است از خیرش بگذری. به دلیل مشابه ضمیرها را (تو، من و …) از عبارت جستجو حذف کن.

این توصیه شامل علامتهای سؤال، تعجب، پرانتز، کروشه و تمامی آت و آشغالهای مشابه آن هم می‌شود. در نظر داشته باش که آن چیزی که برای تو سؤال است یا باعث تعجب تو می‌شود ممکن است برای کسی که مطلب مورد نظر تو را نوشته سؤال نباشد یا باعث تعجب نشود. ضمناً حتی اگر نویسنده‌ی مطلب دلخواه تو نمره‌ی آیین نگارشش بیست شده باشد انتظار نداشته باش هر وقت تعجب می‌کند یا سؤالی برایش پیش می‌آید حفظیات شب امتحانش را به یاد داشته باشد.

پسوندهای جمع (ها و ان) و پیشوندهای تعداد (یک، دو، چند و …) کلمات بی‌ربط دیگری هستند که معمولاً کمکی به پیدا کردن آنچه می‌خواهی نمی‌کنند.

با به کارگیری این توصیه می‌بینی که با جستجوی عبارت جستجو اینترنت نتایج بهتر و مرتبط‌تری به نسبت جستجوی عبارت چطور می شود بهتر در اینترنت جستجو کرد؟ به دست می‌آوری هر چند ظاهراً عبارت دو کلمه‌ای اولی بی‌معنی و نامفهوم است.

۴) شکلهای مختلف کلمات را آزمایش کن

بعضی کلمات به شکلهای مختلف نوشته می‌شوند. بعضی کلمات دو بخشی هستند و ممکن است بسته به سلیقه یا سطح سواد نویسنده یا تایپیست سرهم یا جدا نوشته شوند. بعضی کلمات ممکن است به صورت جمعهای مکسر به کار روند. بعضی کلمات ممکن است با املاهای مختلف نوشته شوند. اگر با استفاده از یک شکل یک کلمه به نتیجه نرسیدی از شکلهای دیگر آن استفاده کن. اگر عبارت جستجویت چند کلمه‌ای است و چند تا از این کلمات به شکلهای مختلف نوشته می‌شوند ترکیب همه‌ی شکلهای ممکن را امتحان کن.

بد نیست یک نکته‌ی مهم را بدانی: این که بعضی حروف در سایتهای فارسی به شکلهای مختلف به کار رفته‌اند. این مسأله ربطی به املا یا ادبیات ندارد بلکه بیشتر یک تفاوت کامیپوتری است و علتش این است که بعضی حروف در برنامه‌های مختلف متفاوت تایپ می‌شوند. مهمترین این حروف حرفهای ی و ک هستند. ی ممکن است به صورت ي نوشته شود و ک به صورت ك. بد نیست اینجور ي و ك را هم امتحان کنی. برای تایپ این ي توی ویندوز اکس پی از ترکیب کلیدهای Shift و X استفاده کن (Shift را نگه دار، بعد X را بزن). برای تایپ اینجور ك وقتی که صفحه کلیدت فارسی است کلیدهای Alt و 0 را نگه دار و عدد ۲۲۳ را تایپ کن. بعضی سایتهای جستجوی فارسی مثل پارسیک امکانات خاصی برای رفع این مشکلات در نظر گرفته‌اند (عنوان بهینه‌سازی جستجوی فارسی).

بهینه سازی جستجوی فارسی پارسیک

۵) از معادل انگلیسی کلمات استفاده کن

در صورتی که نتایج فارسی رضایتت را جلب نکرد، تلنگری هم به شکل انگلیسی کلمات بزن، مخصوصاً اگر نتیجه‌ی مورد نظرت یک نتیجه‌ی علمی با احتمال کاربرد واژه‌های تخصصی در آن به صورت انگلیسی است. با استفاده از دیکشنریهای تحت وب مثل این یا مشابه‌های تحت ویندوزیشان می‌توانی معادل تقریبی عبارتهای مورد نظرت را پیدا کنی و آنها را هم آزمایش کنی. یک راه پیدا کردن صفحات فارسی از این طریق این است که آنها را با کلمات فارسی ترکیب کنی. در این حالت می‌توانی توصیه‌ی شماره‌ی ۳ را نادیده بگیری.

۶) از سایتهای جستجوی دیگر استفاده کن

قبلاً گفتم که در حال حاضر گوگل بهترین سایت جستجوست (عبارت بهتری که ممکن است به جای سایت جستجو به کار برود موتور جستجوست، ولی توجه داشته باش که هر سایتی که می‌شود از طریق آن در اینترنت جستجو کرد موتور جستجو نیست). علت این ادعا این است که این موتور جستجو توانایی مرتب کردن نتایج را به صورتی که مرتبط‌ترین نتیجه‌ها بالاتر از بقیه نشان داده شوند دارد. اما این موتور جستجو هم گاهی نقصهایی دارد. مثلاً صفحات سایتهای جدید معمولاً خیلی طول می‌کشد تا به فهرست صفحاتی که گوگل می‌تواند در آنها جستجو کند اضافه شوند. ضمناً به دلایلی این موتور جستجو گاهی تعداد زیادی از صفحات داخلی سایتها را در مخزن صفحاتش نگه نمی‌دارد. وقتی از این سایت جستجو ناامید شدی بد نیست سایتهای جستجوی یاهو و ام اس ان را هم آزمایش کنی. این سایتها فعلاً رابط کاربری فارسی ندارند (اما می‌شود با آنها فارسی جستجو کرد)، نمونه‌های ایرانی سایتهای جستجو مثل پارسیک و جاماسپ نیز گزینه‌های مناسب بعدی هستند. روش کار بعضی از سایتهای جستجو این است که نتایج گوگل، یاهو، ام اس ان و بعضی سایتهای جستجوی دیگر را ترکیب می‌کنند و در اختیارت می‌گذارند. هر چند این ملغمه همیشه بهترین نتیجه‌ی ممکن نیست اما خیلی وقتها ممکن است به‌دردبخورتر باشد.

۷) از سایتهای تخصصی‌تر استفاده کن

غیر از سایتهای جستجو سایتهایی هستند که برای جستجو در مورد مطالب خاص ساخته شده‌اند. مثلاً اگر می‌خواهی نشانی شرکتها را پیدا کنی بد نیست سایتهایی مثل آفتاب و کتاب اول را آزمایش کنی. اگر دنبال متن کامل یک شعر قدیمی می‌گردی این سایت را آزمایش کن. اگر می‌خواهی فقط در وبلاگها جستجو کنی این یکی را امتحان کن. ویکی‌پدیا : دانشنامه‌ی آزاد هم از آن سایتهاییست که خیلی وقتها و جاها کارایی دارد. فهرست اینجور سایتها را که معمولاً در حین جستجو از طریق موتورهای جستجو یا وبگردی به آنها می‌رسی جایی نگه دار تا بعداً هم بتوانی از آنها استفاده کنی (من معمولاً یافته‌هایم را اینجا نگه می‌دارم).

۸) از نرم‌افزارهای کمکی استفاده کن

نوار ابزار گوگل یک نرم‌افزار کمکی فوق‌العاده مفید است (در صورتی که خواستی نسخه‌ی فارسی آن را نصب کنی از لیست باز شو Language در این صفحه عنوان پارسی را انتخاب کن، در ضمن برای جلوگیری از کندی بیش از حد بارگذاری صفحات، در پاسخ به سؤالی که هنگام نصب پرسیده می‌شود عنوان نصب بدون ویژگیهای پیشرفته را انتخاب کن). ضمن آن که می‌توانی با استفاده از آن راحت‌تر جستجو کنی بعضی امکاناتی را که شاید پیدا کردنشان در خود سایت گوگل مشکل باشد از طریق آن راحت پیدا می‌کنی. موتورهای جستجوی دیگر هم نوار ابزار دارند ولی معمولاً نوع طراحی نوار ابزار آنها به انعطاف‌پذیری و راحتی نوار ابزار گوگل نیست. اگر می‌توانی نرم‌افزار فایرفاکس را داونلود و نصب کن (داونلودش از طریق مودم کمتر از نیم ساعت طول می‌کشد). این نرم‌افزار علاوه بر آن که وبگردی را آسان‌تر و دلپذیرتر می‌کند امکانات خاصی برای جستجو در اینترنت در اختیارت می‌گذارد. اگر خواستی نوار ابزار گوگل برای فایرفاکس را نصب کنی نظری به این نوشته‌ی من بینداز.

۹) دنبال عکس یا آهنگ می‌گردی؟

اگر دنبال عکس می‌گردی بهتر است از امکانات جستجوی عکس گوگل یا این سایت که البته همان نتایج جستجوی عکس گوگل را به شکلی دلپذیرتر نمایش می‌دهد (و در حال حاضر فقط با مرورگر فایرفاکس سازگاری دارد) استفاده کنی. این طوری احتمالاً به آن چیزی که می‌خواهی زودتر می‌رسی. در ضمن مجبور نیستی کلی نوشته‌ی بی‌ربط و زمانبر را بخوانی تا بفهمی کدامشان عکس دارند. هر چند این روش در مورد عکسها همیشه موفقیت‌آمیز نیست (چون در خیلی از سایتها عکسها نشانه‌ای از موضوعشان ندارند تا مثلاً گوگل بفهمد که آن عکسها در رابطه با چه چیزی هستند و عکسهای مرتبط با آن موضوع را به تو نشان دهد) اما وقتی دنبال عکس می‌گردی همیشه بهترین قدم برای شروع، استفاده از امکانات جستجوی عکس سایتهای جستجو است. سایت فلیکر هم یک منبع فوق‌العاده برای جستجوی عکسهاست.

در مورد آهنگ هر چند در بیشتر سایتهای جستجو امکانات جداگانه‌ای مثل امکانات جستجوی عکس در نظر گرفته نشده اما می‌توانی از یک کلک قدیمی و کارا استفاده کنی. فایلهای آهنگ تهشان یکی از این پسوندها را دارند: mp3 یا wma یا wav (البته پسوندهای دیگری هم هستند مثل rm و ogg و غیره، اما کم کاربردترند و احتمالاً آن چیزی نیستند که تو دنبالش می‌گردی). بهتر است وقتی دنبال آهنگ می‌گردی ته اسم آهنگ یا خواننده این پسوندها را (به علاوه‌ی یک نقطه قبل از پسوند) اضافه کنی. مثلاً اگر دنبال نسخه‌ی قابل داونلود آهنگ مرغ سحر شجریان می‌گردی بهتر است عبارت مرغ سحر شجریان .wma را جستجو کنی. البته برای این کار روشهای پیشرفته‌تری هم پیشنهاد شده که شاید در جای خودش ارزش تست کردن را داشته باشد.

روش اضافه کردن پسوند در مورد فایلهای دیگر هم سودمند است برای فیلمها، فایلهای ورد، اکسل و مثل آنها. فقط کافی است اول نگاه کنی ببینی پسوند آن نوع فایل چیست و بعد پسوندشان را به عبارت جستجویت اضافه کنی.

۱۰) حوصله داشته باش

این توصیه خیلی مهم است. موتورهای جستجو یک مجموعه برنامه‌ی کامپیوتری دارند که با استفاده از فرمولهای ریاضی و آماری تشخیص می‌دهد در چه صفحاتی عبارت مورد نظر تو به کار رفته و همچنین چه صفحه‌ی وب یا سایتی با نتیجه‌ی مورد نظر تو مرتبط‌تر است. اما نباید انتظار داشته باشی که این برنامه‌های کامپیوتری آنقدر هوشمند باشند که فکر تو را بخوانند و تو را دقیقاً به همانجایی که می‌خواهی هدایت کنند. اول و آخر این خودت هستی که باید مطالب صفحات یافته شده را نگاه کنی و ببینی آن چیزی که دنبالش بودی داخل آنها هست یا نه.

۱۱) حرفه‌ای‌تر شو

اگر می‌خواهی عین عبارت حمیدرضا محمدی با همین ترتیب در صفحه‌ی مورد نظرت به کار رفته باشد اول و آخر عبارت از علامت ” استفاده کن یعنی “حمیدرضا محمدی” را جستجو کن. اگر نیاز به امکانات پیشرفته‌تری داری از عملگرهای دیگر جستجو استفاده کن یا در صفحه‌ی اول گوگل روی عنوان جست و جوی پیشرفته کلیک کن.

این را هم بدان که همیشه راههای بهتری هست. به مرور زمان متوجه می‌شوی که می‌توانی با استفاده از بعضی ابزارها یا کلکهای متداول زودتر به آن چیزی که می‌خواهی برسی. به عنوان نمونه گوگل امکانی دارد که می‌توانی با استفاده از آن تاریخچه‌ی جستجوها و کلیکهایت را بر روی نتایج جستجوها ذخیره کنی. این طوری اگر دوباره نیاز داشته باشی همان مورد دیروزی را پیدا کنی لازم نیست دوباره جستجو کنی. این یک نمونه از امکاناتی است که وقتی یک جستجوگر حرفه‌ای و همیشگی هستی به دردت می‌خورد.

می‌توانی در مورد این که چطور بهتر جستجو کنی مطلب بخوانی. سایتهای زیادی هستند که در این مورد می‌توانند به تو کمک کنند. این، این، این و این نمونه‌ای از این سایتها و صفحات راهنما هستند که در آنها مطالبی در مورد جستجوی بهتر پیدا می‌شود که من فرصت نکردم اینجا در موردشان برایت صحبت کنم.

۱۲) هوای خودت را داشته باش

این توصیه ربطی به جستجوی بهتر ندارد، ربط دارد به این که چطور باز هم زنده باشی تا بتوانی جستجو کنی! (یکی از دوستان تعریف می‌کرد که چطور پسر ده دوازده ساله‌اش کارنامه‌ی وبگردیهای تا حدودی ناهنجار شبانه‌ی او را کف دست خانمش گذاشته بود!)

اگر می‌خواهی رد جستجوهای سؤال‌برانگیزت را از کامپیوتری که دیگران به آن دسترسی دارند پاک کنی این طوری عمل کن:

پاکسازی تاریخچه وبگردی در اینترنت اکسپلورر

اگر از فایرفاکس استفاده می‌کنی برای نابودی اسناد تحرکات مشکوکت فقط لازم است یکی دو کلیک بکنی یا از کلید میانبر این کار استفاده کنی:

پاکسازی تاریخچه وبگردی در فایرفاکس

دیروز تولدم بود. هر چند همیشه در چنین روزی به خاطر این که یک سال دیگر به سالهای هرز رفته‌ی عمرم اضافه شده حال خوشی ندارم و ناراحتم اما دوست داشتم به این مناسبت به کسانی که اینجا را می‌خوانند یا به اینجا می‌رسند یک هدیه‌ی مناسب بدهم. این نوشته را بر اساس مشاهداتم از نحوه‌ی رفتار جستجوگران مبتدی و برای کاربران تازه‌کار اینترنت نوشته‌ام و سعی کرده‌ام به اندازه‌ای که بشود شیرینی روز تولد حسابش کرد برایش وقت بگذارم. به هر صورت این نوشته مجموعه‌ای از نکته‌هایی بود که به ذهن من رسید، بد نیست شما هم توصیه‌های مفید دیگری را که به ذهنتان می‌رسد در بخش نظرات عنوان کنید.

جدول شعر برای اندروید
حسابداری شخصی تدبیر




۱۴۳ نظر

منصور:

تاریخ: ۸۵/۰۵/۲۴ ساعت: ۱۷:۲۵

سلام
چطور ميتونم کلماتي رو که در موتورهاي جستجوگر درج ميکنم ،از اون قسمت هم حذف کنم بطوريکه اگربار ديگه بخوام دنبال اون کلمه تو اينترنت بگردم يهو از تو حافظه موتور جستجوگر سر در نياره

حمیدرضا:

تاریخ: ۸۵/۰۵/۲۴ ساعت: ۱۷:۲۷

اون عکس مربوط به اینترنت اکسپلورر را نگاه کن (یکی مونده به آخر)، زدن دکمه Clear Forms باید برات این کار رو بکنه.

منصور:

تاریخ: ۸۵/۰۵/۲۴ ساعت: ۱۷:۴۹

سلام
ازاينکه به اين سرعت جوابم رو دادي ممنونم
اميدوارم ئکه موفق باشي
فکر ميکنم رمز موفقيت تو رو فهميده باشم ،اميدوارم
باي

منصور:

تاریخ: ۸۵/۰۵/۲۴ ساعت: ۱۷:۵۹

حميد جان مجددا سلام
کاش تو سايتت يه قسمتي رو براي پرسيدن سوال درست ميکردي که مجبور نياشيم از قسمت نظر براي پرسيدن استفاده کنيم.چون من الان يه سوال ديگه اي هم دارم و اون اينه که چطور ميتونم از ورود اينهمه ايميل به inboxوbulkخودم جلوگيري کنم. بعضي وقتا وقتي ايميل خودم رو چک ميکنم ميبينم در حدود دو سه هزارتا ايميل واسه ام اومده که اونقت پاک کردنشون خيلي مشکله.يه چيز ديگه هم اينکه آيا راهي هست که بتونم inboxيا bulkرو يه مرتبه خالي کنم
ممنون

جواب رو فرستادم به ایمیلت.

اکرم:

تاریخ: ۸۵/۰۷/۱۹ ساعت: ۱۱:۴۶

سلام
من یه سوال دارم اگه جواب بدید ممنون میشم

چطوری میتونم google toolbar history رو پاک کنم؟
متشکرم

حمیدرضا:

تاریخ: ۸۵/۰۷/۱۹ ساعت: ۲۱:۵۵

دو تا عکس آخر این نوشته رو نگاه کنید، نوار ابزار گوگل (توی منوی بازشوش) یه گزینه داره با عنوان Clear Search History یا پاکسازی بایگانی جستجو که این کار رو انجام میده.

هلیا:

تاریخ: ۸۵/۰۷/۲۲ ساعت: ۱۱:۲۶

سلام
امیدوارم خوب باشید .
راستی خیلی ممنون از سایت آموزنده تان.
یه سوال:
در روش پاکسازی بایگانی جستجو ، من این کار را طبق دستور شما انجام دادم ولی شکل آخر ،بعد از Clear Frroms ظاهر نشد. چرا؟

متشکرم.

حمیدرضا:

تاریخ: ۸۵/۰۷/۲۲ ساعت: ۱۳:۳۷

شکل مورد نظر شما مخصوص کساییه که (نسخه‌ی فارسی) نوار ابزار گوگل رو نصب کردن. برای نصب نوار ابزار گوگل به این آدرس برید: http://toolbar.google.com

هلیا:

تاریخ: ۸۵/۰۷/۲۴ ساعت: ۱۲:۲۹

سلام:
خیلی ممنون که به این سرعت جواب سوال من را دادید.
حالا دیگه من خیالم از سوالات در زمینه کامپیوتر و…. راحت است ، چون با سایت شما آشنا شدم.

موفق باشید.
متشکرم.

بتوچه:

تاریخ: ۸۵/۰۸/۱۴ ساعت: ۱۴:۱۳

خیلی چرت و بی مزه است

مرضیه:

تاریخ: ۸۶/۰۳/۲۸ ساعت: ۱۳:۱۷

خوب بود متشکرم به تحقیقم کمک کردی

ز:

تاریخ: ۸۶/۰۴/۱۸ ساعت: ۱:۳۲

به نظرم جالب اومد منم یه veblog در بارهء (اساس کار ) گوگل دارم خوشحال می شم نظر بدید.
http://goooogle2007.blogfa.com/

محمد نصیری:

تاریخ: ۸۶/۰۴/۲۰ ساعت: ۱۲:۰۵

به نام خدا
من محمد نصیری
از شهرستان کاشمر هستم
لطفا عکس تو سایت تون بیشتر بیارید کمی دل سرد است با تشکر
محمد نصیری

ناشناس:

تاریخ: ۸۶/۰۵/۰۲ ساعت: ۲۳:۱۷

خیلی تابلو هستند من این ها وقتی کلاس سوم بودم بلد بودم به نظر من بهتره یک سری سایت جدید هم معرفی می کردید الان شرکت های جیدی برای رقابت با گوگل اومدن که شاید اسم اونا رو هم نشیده باشید و اونا دارن آروم آروم کار میکنند

جودی:

تاریخ: ۸۶/۱۱/۰۲ ساعت: ۲۳:۵۱

سلام بلاگ جالبی داری میشه به من بگی چجوری ایجادش کردی
مرسی
به ایمیلم بفرست

مجتبی:

تاریخ: ۸۶/۱۱/۰۸ ساعت: ۱:۱۱

کسی که دنبال جستجوی پیشرفته است انها رو هم بلده اطلاعات بهتری و جدیدتری بده
http://www.nikoofar-co.blogfa.com
ممنون

اکرم:

تاریخ: ۸۶/۱۲/۲۱ ساعت: ۹:۳۸

سلام
ممنون از سایت خوب و مطالب جالبی که گفته بودید

محمد:

تاریخ: ۸۷/۰۱/۲۶ ساعت: ۱۲:۳۲

من محمد
از این سایت بسیار راضی ام .

sara:

تاریخ: ۸۷/۰۱/۳۱ ساعت: ۱۵:۵۵

very good
Thanks a lot…

جواد غلام زاده:

تاریخ: ۸۷/۰۵/۰۵ ساعت: ۱:۲۱

از سایت شما خیلی خوشمون اومد دستون درد نکنه

نسترن:

تاریخ: ۸۷/۰۶/۱۸ ساعت: ۲۱:۰۰

سلام
خيلي خوب بود
سايتهاي خوب براي ديدن بايان نامه هاي انگليسي و بيدا كردن مطلب ميشناسين؟

لیلا:

تاریخ: ۸۷/۰۷/۱۴ ساعت: ۱:۵۰

سلام دوست عزیز ممنون از اطلاعات خوبتون. من یه سوال دارم که اگر هر کسی بتونه جواب بده ممنون میشم، همان طور که گفتید در خیلی از سایتها عکسها نشانه‌ای از موضوعشان ندارند. آیا راهی هست عکس بخصوصی را جستجو کرد؟ معمولا در جستجوها عکس را براساس کلمه استفاده شده در آن صفحه پیدا میکنند.
یعنی عکس را بر اساس اسمی که به آن داده شده پیدا کرد؟
یا اینکه ممکن است که یک عکس در سایتهای مختلف استفاده شده باشد چه طور میتوان این عکس و سایتهای آن را پیدا کرد؟ آیا ابزاری هست که توان شناسایی عکس را داشته باشد؟

آرش:

تاریخ: ۸۷/۰۸/۱۸ ساعت: ۱۴:۱۰

خیلی از سایت شما خوشم اومد اما یه زاهنمایی از شما میخوام
اونم نحوه دانلود بوسیله rapishare

سپیده:

تاریخ: ۸۷/۰۹/۰۲ ساعت: ۱۶:۲۷

خیلی عالی بود ؛ بهتره مقالاتی رو که در رابطه با شاعران در مجلات و …. چاپ شده رو هم بیارید و همین طور شعر هایی رو که ضرب المثلی رو بیان می کنند ویا اینکه نام پرندگان وگل و درخت و … در اون شعر آورده شده .
مرسی

شقایق:

تاریخ: ۸۷/۰۹/۰۲ ساعت: ۱۶:۳۰

اگر میشه نحوه دانلود کتاب و موسیقی و کلیپ رو هم آوزش بدید . ممنون میشم.

آیدا:

تاریخ: ۸۷/۰۹/۲۱ ساعت: ۱:۰۸

مرسی گلم

آیدا:

تاریخ: ۸۷/۰۹/۲۱ ساعت: ۱:۱۱

چرا هر چی یه مصراع رو تایپ میکنم نمیگه ازکیه؟

ناشناس:

تاریخ: ۸۷/۱۰/۰۳ ساعت: ۱۲:۳۶

پیرا کرذن شعرا تو خرابشده ی شما مثل …….. دنبال……ه

parisa:

تاریخ: ۸۷/۱۰/۲۲ ساعت: ۱۴:۵۹

lotfan befarmaid in emkan hast ke az google yek doste ghadimi ke neshani az on nadaram ra peida konam?chetori?

فریبا:

تاریخ: ۸۷/۱۲/۲۶ ساعت: ۲۱:۵۴

من می خواهم بهترین اخلاق وشخصیت را از نظر مولوی بدانم ولی بلد نیستم چطوری تفسیر هایش راپیدا کنم ااگه شما می تونید برام بفرستید لطفا

غلام شما درسا:

تاریخ: ۸۸/۰۱/۱۰ ساعت: ۲۰:۰۹

من یک حکایت از بوستان یا گلستان سعدی همراه با معنی می خواهم . لطفا به ایمیلم فرستاده شود
به وبم هم سر بزنید
با تشکر

ناشناس:

تاریخ: ۸۸/۰۵/۲۷ ساعت: ۹:۳۲

man donbal e sheri migardam ke intor shoroo mishavad

Naria:

تاریخ: ۸۸/۰۵/۲۷ ساعت: ۹:۴۲

man donbal e sheri migardam ke intor shoroo mishavad
masooleh ba rangin kotalhaye derakhshanash padidar ast
bar khiz koochek khan bar khiz o ba ma bash

lotfan agar in poem ra dashtid be e-mail address e man beferestid.
sepasgozaram.

ناشناس:

تاریخ: ۸۸/۰۶/۱۳ ساعت: ۱۳:۱۶

خیلی اقایی

چیا:

تاریخ: ۸۸/۰۷/۰۶ ساعت: ۱۸:۵۹

سلام
مرسی,خیلی اموزنده بود,هرچند من با ۲ سال تاخیر خوندم

نادر:

تاریخ: ۸۸/۰۷/۱۶ ساعت: ۱۹:۰۰

ممنون از ترفندتون اميدوارم بيش از اين بياموزي وآموزش بدي البته يكم خلا صه اش كن هزينه هازياد ميخواهيم ازدواج كنيم

roaya:

تاریخ: ۸۸/۰۷/۲۶ ساعت: ۱۳:۳۲

salam chetor mitonam matne ye film ya cartoono download konam?
age javab bedin mamnon misham.

به تو چه:

تاریخ: ۸۸/۰۸/۰۹ ساعت: ۲۰:۳۶

خودتو کشتی دهنشمند ۱ساعته دارم چرت و پرتاتو میخونم ۱چیز جدید پیدا کنم ولی… انجام لابد منتظر تشکری!نه ولی حوشحال باش۳۷ تا نظر شد۳۸تا حوش به حالت

كامي:

تاریخ: ۸۸/۰۹/۲۷ ساعت: ۱۹:۳۳

سايت بسيار عالي بود . من از تمام محتويات ان لذت بردم .
اما محتوياتش بسيار كم است .
به اميد افزايش محتويات!!!!!!!!!!!!!!

ناشناس:

تاریخ: ۸۸/۰۹/۲۸ ساعت: ۱۸:۱۹

نمی شد معنای اشعار مولانا رو هم ثبت کنید

مریم:

تاریخ: ۸۸/۰۹/۲۸ ساعت: ۱۸:۲۲

من سایت شماروخیلی دوست دارم ولی حیف که یه عیبی داره اونم ننوشتن معنای عرفانی اشعار مولاناست

ع. حواری نسب:

تاریخ: ۸۸/۱۰/۰۷ ساعت: ۱۲:۵۸

سلام
من در جای دیگر از این سایت گفته ام شما کار بسیار بزرگی کرده اید و خدمت ارزنده ای به ادبیات فارسی. موارد فوق هم مفید و آموزنده بود.  

امیر:

تاریخ: ۸۸/۱۰/۱۱ ساعت: ۲۰:۳۵

از این بهتر نمی شه
عالیه

رسولmbc.rasool:

تاریخ: ۸۸/۱۰/۱۵ ساعت: ۴:۴۵

به چشمانت بياموز كه هر كسي ارزش ديدن ندارد ۰۹۱۶۶۰۴۱۲۲۸**۰۹۱۵۶۱۲۱۹۹۵*****

رسولmbc.rasool:

تاریخ: ۸۸/۱۰/۱۵ ساعت: ۴:۴۷

دنيا هيچ ارزشي ندارد يك روز شادي و يك روز غم *۰۹۱۶۶۰۴۱۲۲۸**۰۹۱۵۶۱۲۱۹۹۵

رسولmbc.rasool:

تاریخ: ۸۸/۱۰/۱۵ ساعت: ۴:۴۹

باي******

shon:

تاریخ: ۸۸/۱۰/۲۱ ساعت: ۹:۳۱

خیلی خوب بود.
من از راه نمایی های شما چیژ های خوبی یاد گرفتم.

من در استرلیا هستم و در شهر ملبورن.

fatemeh:

تاریخ: ۸۹/۰۱/۱۱ ساعت: ۱۹:۱۷

salam
khob bod vali na dar sathe ali, manam ye daneshjoam computer mikhonam in tosiyeha khob bod vali na vaseye shakhsi mesle man ya amsale man bishtar baraye tazekara khobe, az tosiyehaton tashakor mikonam vali age hajme bishtaro herfeitar bashe kheyli ali mishe

مجید جاجرمی:

تاریخ: ۸۹/۰۲/۰۲ ساعت: ۲۲:۲۴

ای ول داری داشی ! باز دوباره ای ولللللللللللللللللللللللللله

عباس احمدي:

تاریخ: ۸۹/۰۲/۰۲ ساعت: ۲۲:۳۸

بابا جمش كن اين چرت و پرتا رو رفته سايت زده واسه ما. ولي جدا از شوخي بد نبود . خسته نباشي. خيلي چيزا ياد گرفتم

غلامرضا:

تاریخ: ۸۹/۰۵/۰۴ ساعت: ۱۰:۴۹

عالياست

زری:

تاریخ: ۸۹/۰۶/۱۰ ساعت: ۲۳:۲۲

خيلي ممنون

نگران:

تاریخ: ۸۹/۰۶/۱۲ ساعت: ۱۰:۱۷

سلام دوروزه کامپیوتر من هر ادرسی رو که بهش میدم ادرسهای قدیمی رو نشون میده و وارد سایت اصلی و به روز شده نمیشه یا اینکه اگه میده سایت با لا نمیاد الان نمیتونم وارد ایمیلم در یاهو بشم چون روی زاین این که کلیک میکنم دیگه صفحه اش با لانمیاد لطفا راهنماییم کنید در همین صفحه

حمیدرضا:

تاریخ: ۸۹/۰۶/۱۲ ساعت: ۱۲:۱۳

@نگران:
نمی‌دونم، شاید work offline رو فعال کردید که اگه باشه خوب نمی‌تونستید این نظر رو بذارید (مگه این که از کامپیوتر دیگه‌ای فرستاده باشید).
در هر حال، اگه اینترنت اکسپلورر بالاتر از ۶ دارید Alt رو نگه دارید بعد F رو بزنید، اگه نه که همون منو، بعد File بعد آیتم یکی به آخر مونده احتمالاً، Work Offline، اگه تیک خورده روش کلیک کنید تا تیکش برداشته بشه.
اگه تیک نخورده مشکلتون نمی‌دونم چیه.

نگران:

تاریخ: ۸۹/۰۶/۱۳ ساعت: ۵:۵۰

مرسی ولی از ورک افلاین نیست این که گفتید fمنظورتون f5هست یا fدیگه ای؟درضمن من تونستم صبح زود وارد ایمیلم بشم ولی همچنان وقتی یاهورو سرچ میکنم باصفحات قدیمی بالا میاد .

حمیدرضا:

تاریخ: ۸۹/۰۶/۱۳ ساعت: ۶:۱۳

F منظورم همین کلید F ِ، سمت چپِ G سمت راستِ D.

نگران:

تاریخ: ۸۹/۰۶/۱۴ ساعت: ۵:۳۵

باتشکر از شما سیستم خود به خود درست شد

نگران:

تاریخ: ۸۹/۰۶/۱۵ ساعت: ۵:۳۶

باسلام دوباره /کامپیوتر یکی از دوستام موقع وصل شدن به سایت دانشگاه این جمله رو بهش نشون میده
internet explorer is currently with add-ons disables
شما میدونید یعنی چی؟باید چکارکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نگران:

تاریخ: ۸۹/۰۶/۱۵ ساعت: ۵:۴۶

لطفا علتش رو به طور واضح توضیح بدید تا ما با معلومات کممون بفهمیم خیلی ممنون از پاسخهای سریعتون.موفق باشید.

حمیدرضا:

تاریخ: ۸۹/۰۶/۱۵ ساعت: ۱۵:۲۳

@نگران
برای حل مشکلاتتان با این شماره تماس بگیرید:
۹۰۹۲۳۰۱۵۴۰
(رایانه‌کمک)
توضیح بیشتر:
http://www.rayanehkomak.org

نگران:

تاریخ: ۸۹/۰۶/۱۶ ساعت: ۵:۱۸

خیلی ممنون

sePde:

تاریخ: ۸۹/۰۷/۰۶ ساعت: ۲۲:۰۳

mamnuuun,khely mofid budddd

احمد:

تاریخ: ۸۹/۰۷/۱۶ ساعت: ۱۶:۱۰

عالی بود

محراب:

تاریخ: ۸۹/۰۸/۱۷ ساعت: ۱۴:۵۳

بد نبود ولی قدیمی بود

محمد رضا:

تاریخ: ۸۹/۰۸/۲۱ ساعت: ۲۳:۱۹

طریقه عکس فرستادن از ایمیل به ایمیل رو توضیح بدید متشکرم

صبحان:

تاریخ: ۸۹/۰۹/۲۱ ساعت: ۱۲:۵۳

خیلی خوب بود ممنون.

امير فيروزبخت:

تاریخ: ۸۹/۱۰/۰۴ ساعت: ۵:۴۸

سلام دوست من.اگر به نظريه احتمال براي پوشاندن فاصله موجود بين نسبيت تا قطعيت يا به بيان ساده تر فاصله بين واقعيت موجود تا حقيقت در حال وقوع اعتقاد داري به من كمك كن بايد مطالب مهمي را به گوشهاي شنوا برسونم ولي بلد نيستم اگر به قوانين طبيعي عالم پايبندي با برقراري تماس من با شبكه هاي باشعور در نت به خودت ايمان بيار.

امير فيروزبخت:

تاریخ: ۸۹/۱۰/۰۴ ساعت: ۵:۵۱

۰۲۶۱۴۴۶۴۲۰۱

شراره:

تاریخ: ۸۹/۱۰/۰۵ ساعت: ۱:۴۶

با سلام
ممنون میشم اگه کمکم کنید خیلی برام ضروریه
شعری هست به این مضمون که مگسی دا پشه ای در تار عنکبوتی گرفتار شده و عنکبوت برایش رجز خوانی میکند و …
منتطرم منو تنها نگذارید
شراره ۱۷ ساله

علیرضا:

تاریخ: ۸۹/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۶:۳۳

پسر ، تو اعصاب معصاب نداری ، اما دمت گرم…

ناشناس:

تاریخ: ۸۹/۱۰/۱۴ ساعت: ۱۰:۵۵

سلام. من می خواستم بدونم شرکتی هست که با بستن قرارداد مدت دار و با دادن کلمات کلیدی، صفحات مورد نظر رو پیدا کنه ؟؟؟ لطف می کنید به سوال من پاسخ بدید

silver:

تاریخ: ۸۹/۱۰/۱۵ ساعت: ۱۴:۲۳

سلام خسته نباشد.می خواستم بپرسم چطور میتوانم حافظه ایمیلم (هر چی ایمیل تا حالا برام اومده ) رو پاک کنم؟ بطوریکه هیچکس دیگه نتونه بهش دسترسی داشته باشه؟

ناشناس:

تاریخ: ۸۹/۱۱/۱۹ ساعت: ۲۱:۲۱

kob bod ama na tavanestam khob estefade kon bam chon mobtadi hastam

سيامك:

تاریخ: ۸۹/۱۱/۲۵ ساعت: ۱۳:۴۹

لطفا” بفرماييد وزن شعر زير رابرايم مشخص كنيد

ببين كه سر به كجا مي كشد مقام محمد

محسن:

تاریخ: ۸۹/۱۲/۲۲ ساعت: ۱۵:۳۳

با سلام و تشكر
كار ارزشمندي انجام داده ايد ممنون.

فراز:

تاریخ: ۹۰/۰۱/۰۵ ساعت: ۱۲:۵۵

با درود این سایت بسیار مفید است فقط یک موردی را میخواستم یادآوری کنم وآن اینستکه وقتی بخشی از شعر را تایپ میکنم وآن شعررا کامل میبینم اما نام شاعر نیست لطفا نام شاعر هر شعر را در پایان شعر بگذارید. باسپاس

صغری:

تاریخ: ۹۰/۰۱/۰۶ ساعت: ۰:۰۱

اگه ممکنه در مورد مضار غیبت در اشعار شاعران مطالبی رو برام ایمیل کنید مرسی

پیمان آریا:

تاریخ: ۹۰/۰۱/۱۵ ساعت: ۱۰:۳۶

چطور میشه یه اصطلاح چند کلمه خاص رو سرچ کرد؟؟؟؟

فرهاد:

تاریخ: ۹۰/۰۲/۰۷ ساعت: ۲۳:۰۹

سلام . جالب بود . اما چیزی که میخواستم رو در مطالبتون پیدا نکردم . بطور اتفاقی با سایتی برخورد کردم که امکانات جالبی برای جستجوی تصاویر داشت . به نحوی عمل میکرد که اول یکی از موتورهای جستجوگر : ماند گوگل و یا یاهو و یا بینگ و غیره …. را انتخاب کرده و سپس ادرس سایتی که مد نظر کاربر را درخواست میکرد! سپس کمی منتظر میشدیم . پس از چند وقت تمام تصاویر موجو در سایت مورد نظر را برای ما پیدا کرده و خیلی راحت برای دانلود و استفاده در اختیار کاربر قرار میداد .از امکانات خیلی خوب این سایت جستجو گر این بودکه تصاویر را هم به مقدار واقعی پیدا کرده و آماده دانلو میکرد و هم از محدودیت هایی که مدیریت سایت برای کاربران در نظر گرفته بودن عبور میکرد . مانند اینکه در بیشتر سایتها اول میبایستی عضو سایت شده و در سایت ثبت نام کرده تا بتوانیم از تصاویر و مطالب سایت استفاده بکنیم اما با این سایت تمامی این موارد و محدودیت ها از بین میرفت . و در مورد سایتهایی که مطالب و تصاویرشان را به استفاده کنندگان بصورت نقدی فروخته و یا با دریافت پول مطالب را در اختیار کاربر قرار میدادند بسیار پر کاربرد بود . اما متاسفانه آدرس این سایت را گم کردم . درخواستم از شما این هست که اگه آدرس این سایت را دارید به من میلش کنید و یا بگید چطوری میشه آدرس سایتهای که رفتیم را پیدا کنیم ؟ با تشکر .

شینا:

تاریخ: ۹۰/۰۲/۰۸ ساعت: ۱۴:۴۲

سلام خوب هستید
میخام شاعر این شعرو پیدا کنم ولی نمیدونم باید چطوری دنبال شاعر گشت
از شبنم عشق خاک ادم گل شد
شوری برخاست فتنه ای حاصل شد
صد نشتر عشق بر رگ روح زدند
یک قطره از ان چکید و نامش دل شد
ممنون میشم کمکم کنید
با تشکر از شما

ناشناس:

تاریخ: ۹۰/۰۲/۱۱ ساعت: ۲:۰۳

@ شینا
ابوسعید ابوالخیر

washywishes:

تاریخ: ۹۰/۰۲/۱۹ ساعت: ۱۵:۰۲

ببخشید،توویندوز۷چطورمیشه historyروپیداکرد؟

امید رستگاری 16:

تاریخ: ۹۰/۰۲/۲۰ ساعت: ۱۹:۲۸

عالی است .مرحبا رفیق !

الهه:

تاریخ: ۹۰/۰۳/۱۸ ساعت: ۱۷:۲۶

با عرض سلام و سپاس.

خداوند اجر و ارج عظیمی نصیبتان سازد.

ایا کلاس تدریس کامپیوتر هم دارید؟

نگار:

تاریخ: ۹۰/۰۳/۲۵ ساعت: ۱۳:۰۳

سلام وسایت خوبی دارین.
آیا میشه مسیر دانلود رو عوض کرد؟
و یه سوال دیگه هم دارم فولدر آپشن سیستمم show hiddenفعال نمشه لطفا راهنمایم کنید.

مرسی

فرشاد:

تاریخ: ۹۰/۰۵/۱۷ ساعت: ۱۸:۲۰

چگونه بفهمم وبلاگم در گوگل پخش شده

پرويز:

تاریخ: ۹۰/۰۵/۲۳ ساعت: ۱۳:۱۵

سلام خسته نباشي….. من تا فاير فاكسو باز ميكنم به جاي گوگل ياهو سرچ رو نشون ميده چيكار كنم از دست ياهو راحت بشم؟ با تشكر

حسین:

تاریخ: ۹۰/۰۶/۱۸ ساعت: ۹:۵۰

خوب است.

kobra:

تاریخ: ۹۰/۰۶/۲۳ ساعت: ۱۲:۳۰

سلام میخواستم بدونم چطور میشه اطلاعاتی در مورد یه عکس پیدا کرد؟میشه بجای اینکه مطلب بنویسم عکس رو بذارم و اونو جستجو کنم؟
حقیقتش عکسی دارم که میخوام اطلاعاتی در موردش پیداکنم اگه ممکنه راهنماییم کنید.

bahram:

تاریخ: ۹۰/۰۷/۰۷ ساعت: ۱۱:۵۳

سلام ،مردجوان وخیرخواه ممنونم اززحمتی که متحمل میشوید ووقت میگذاری تاانسانهای دیگرازمعلومات شمابهرهمندشوند،به این میگویندباقیات صالحات یابه تعبیری ایول بابادمت گرم.برای آدمهائی مثل من که ۵۰سال راردکردیم چه پیشنهادی داری؟بچه هایمان تنبلی میکنندوابتدائی ترین اطلاعات رودرموردکامپیوترنمیدن.شمایک قسمتی رادرنظربگیربرای همچومنی .یعنی مواردی که به جوانان یادمیدهیدآنهاکه لازم است رابه زبان ساده تربفرمایید.مجددا”متشکرم

کیا:

تاریخ: ۹۰/۰۷/۲۳ ساعت: ۱۴:۰۵

باسلام-سوالی داشتم ومی خواستم بدانم اگر به ساتی رفته باشم که نخواهم کسی بداند در شرکت ، چجوری پاکش کنم وایا میتوانند بفهمند یا نه”؟

فرح:

تاریخ: ۹۰/۰۷/۲۳ ساعت: ۲۰:۴۵

آفرین پسر همشیه اینقدر سخاوتمندی که تمام دانسته هات در اختیار دیگران قرار میدی ؟ بقیه این طور نیستند

مژگان:

تاریخ: ۹۰/۰۸/۰۷ ساعت: ۱۴:۰۲

سلام از اینکه دانسته هاتونو در اختیار همه قرار میدین ممنون اخه امروزه روز کسی این کارارو نمیکنه تا مبادا کسی یه چیزی بلد بشه

زهره نامدار:

تاریخ: ۹۰/۰۸/۲۳ ساعت: ۱۵:۴۹

جواب سوالات را کجا می شود دید؟

فرنوش:

تاریخ: ۹۰/۰۹/۱۷ ساعت: ۱۸:۳۹

چرا شعر (من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید) از بهار را هر چی تایپ میکنم رو پیدا نمیکنه

شلیر:

تاریخ: ۹۰/۱۰/۰۵ ساعت: ۱۱:۱۸

ممنون خیلی خوب بود

زهرا منعکس:

تاریخ: ۹۰/۱۰/۰۹ ساعت: ۰:۳۹

من شعر شبی چو من تا به صبح میان گل خفته ای را میخوام ولی پیدا نکردم لطفا به من کمک کنید با تشکر

محسن:

تاریخ: ۹۰/۱۰/۲۷ ساعت: ۱۳:۳۷

به نظر من در نوشتن مطالب خیلی قشنگ می نویسی موفق باشی

مرضیه:

تاریخ: ۹۰/۱۱/۰۳ ساعت: ۲۲:۵۳

سلام خسته نیاشید.من نتونستم گوگل فارسی رو نصب کنم چرا؟اگه گ.پوگل فارسی نکنیم نمیشه حافظشو پاک کنیم؟یا تشکر

عاطفه:

تاریخ: ۹۰/۱۱/۱۲ ساعت: ۹:۳۲

سلام آقا حمید،من یه دانشجویه گرافیکم و دارم پایان نامه مو انجام میدم.
میشه بهم کمک بکنی و اسم چند تا سایت جستجوگر تصویر برام بنویسی،چون خودم یه چیزایی پیدا کردم ولی زیاد جالب نبود وقتی سایتتو دیدم فک کردم بد نیست اگه ازت کمک بخوام .ممنون میشم ازت اگه منو یه راهنمایی بکنی.

سومیلا:

تاریخ: ۹۰/۱۱/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۸

سلام
سایتتون فوق العاده است. واقعا ممنون
خواستم بدونم فایر فاکس فارسی رو چجوری میشه تغییر زبان داد مثلا انگلیسی نه اینکه دوباره نصبش کنم و چجوری تاریخچشو پاک کنم ؟
مرسی

ati:

تاریخ: ۹۰/۱۱/۲۵ ساعت: ۱۲:۲۸

سلام
یه سؤال داشتم
جطور میشه یه فرمول ریاضی رو سرج کرد؟
ممنون میشم اگه هر جه زودتر جوابمو بدید

س:

تاریخ: ۹۰/۱۱/۲۹ ساعت: ۱۸:۳۶

فیل سوفی ها

ناشناس:

تاریخ: ۹۰/۱۲/۱۵ ساعت: ۲۲:۴۱

خواهش می کنم معنی شعر اغاز عشق فرهاذو تو سایت بذارین ممنون میشم

ناشناس:

تاریخ: ۹۰/۱۲/۱۵ ساعت: ۲۲:۴۴

کمکم کنید پیدا کنم معنی شعر اغاز عشق فرهادو خیلی ضروری مرسییییییییییییییییییییییییی

مسعود:

تاریخ: ۹۰/۱۲/۲۵ ساعت: ۲۱:۳۸

سلام وخسته نباشید ممنونم برای اموزش

وحید:

تاریخ: ۹۱/۰۱/۱۷ ساعت: ۱۲:۳۴

آقا بسیار کارت درسته
سپاسگزارم

در نظر داشته باش که آن چیزی که برای تو سؤال است یا باعث تعجب تو می‌شود ممکن است برای کسی که مطلب مورد نظر تو را نوشته سؤال نباشد یا باعث تعجب نشود. 🙂

حمید:

تاریخ: ۹۱/۰۱/۲۱ ساعت: ۱۰:۵۰

ممنون استفاده کردم

برف ابی:

تاریخ: ۹۱/۰۱/۲۲ ساعت: ۲۰:۳۶

ممنون به دردم خورد.

پرنده آبی:

تاریخ: ۹۱/۰۱/۲۴ ساعت: ۲۰:۱۲

سلام و خسته نباشید
مطالب بسیار خوبی بود
فقط یه سوالی داشتم که ممنون میشم جوابم رو در همین سایت بدید
معرفی چند نمونه سایت که advance search داشته باشند
ممنون میشم اگر جواب سوالم رو بدهید
با تشکر.

تقي:

تاریخ: ۹۱/۰۱/۳۰ ساعت: ۹:۴۵

با سلام
تازه به اين امدم .بعضي از سوالات براي من نيز مطرح است پاسخ را كجا مي توانم پيدا كنم

مینا:

تاریخ: ۹۱/۰۲/۰۷ ساعت: ۱۶:۲۸

سلام من قبلا از طریق این پایگاه تمام ابیات شاهنامه رو میدیم ولی الان نمیشه!

ناشناس:

تاریخ: ۹۱/۰۲/۱۳ ساعت: ۱۸:۴۶

آدمی شاگرد ودرد استاد اوست
می خوام بدونم معنی چی هست و چه کسی گفته لطفاً اگر کسی میدونه کمک کنه

مجسن:

تاریخ: ۹۱/۰۲/۱۹ ساعت: ۲:۲۸

سلام من با برنامه diskmgmt.msc درايوم را مخفي و باز ميكنم ولي حالا هرچه ميكنم باز نميشود و پيام yuo do not have access rights to logical disk manager on compeuter ميدهد علت چيست و چگونه برطرف ميشود باتشكر

لادن:

تاریخ: ۹۱/۰۲/۲۰ ساعت: ۴:۰۱

عالی دوست من ۲۰

ناشناس:

تاریخ: ۹۱/۰۲/۲۴ ساعت: ۱:۲۱

ایول دمت گرم کارت بیسته

ناشناس:

تاریخ: ۹۱/۰۲/۲۶ ساعت: ۱۴:۱۰

سلام میشه بگین چجوری ادفرندای یاهو مسنجرمو حذف کنم ؟

ئهمشی:

تاریخ: ۹۱/۰۲/۳۰ ساعت: ۱۶:۴۵

چیزی دست گیرم نشد

ترانه:

تاریخ: ۹۱/۰۳/۰۳ ساعت: ۱۵:۵۱

سلام. به نظر شما اگه توی جستجو به جای text از تصویر استفاده کنیم نتایج بهتره؟ یعنی میخام بدونم جستجوی مبتنی بر محتوا الان تا چه حد پیشرفت کرد؟

حسین:

تاریخ: ۹۱/۰۳/۰۸ ساعت: ۲۰:۱۱

با سلام با تشکر از مطالب مفیدتان
چرا اینترنت اکسپلورم یک سایت را باز نمی کند ؟
در صورتی در سیستم های دیگر این سایت باز می شود ؟
فایر فاکس هم نصب کردم باز هم این سایت باز نشد ؟لطفاً راهنمایی بفرمایید
با تشکر

سارا:

تاریخ: ۹۱/۰۳/۲۴ ساعت: ۱۹:۵۰

سلام انگلیسی گزگل که مربوط به سرچ مطالب علمی انگلیسی است چطور میتونم استفاده کنم نمیخام قسمت بخت واقبال باشه.ممنون میشم کمکم کنید

عبدالرحمان:

تاریخ: ۹۱/۰۳/۲۶ ساعت: ۱:۰۵

سلام
من یک سوال داشتم در مورد اینترنت اکسپلور.
وقتی که من در اینترنت اکسپلور گوگل را سرچ میکنم ودر صفحه ی اینترنت اکسپلور جستو جوی گوگل می آید بعد من متنی را داخل آن سرچ میکنم وبعد نوشته هایی می آید بعد که داخل یکی از نوشته ها رفتم چرا در سرچ اینترنت اکسپلور سایت مربوت به نوشته ها نمی آید .
ممکنه کمکم کنید.

ناشناس:

تاریخ: ۹۱/۰۳/۳۱ ساعت: ۸:۲۲

سلام. با در دست داشتن ID چطور میتونم براش پیام بذارم. مرسی

مرتضی:

تاریخ: ۹۱/۰۴/۰۷ ساعت: ۱:۲۷

سلام چرا اینترنت اکسپلورر ازم پسوورد میخواد؟

ناشناس:

تاریخ: ۹۱/۰۴/۱۱ ساعت: ۲۰:۳۷

نظرباشه وقتی واردشدم اقای ازخودراضی

سیمین:

تاریخ: ۹۱/۰۵/۰۳ ساعت: ۸:۵۷

چطوری میشه صاحب یه عکسو پیدا کرد

حمیدرضا - (Master (parsigold.com:

تاریخ: ۹۱/۰۵/۰۴ ساعت: ۲۳:۱۶

دوست عزیز یه سری http://forum.parsigold.com بزنید

انجمن خوبیه
منم اونجا عضوم

نام کاربریم Master هستش

فرزاد:

تاریخ: ۹۱/۰۵/۱۰ ساعت: ۰:۰۹

با سلام من چطور میتوانم آدرسهای تبلیغاتی که به ایمیل من میایند انها را پاک نمایم البته قبلا عضو این سایت ها شده بودم ولی آدرس سایت را ندارم. لطفا مرا راهنمایی نمایید.

آفرین:

تاریخ: ۹۱/۰۵/۲۰ ساعت: ۱۷:۵۰

آقا حمید،من چطور میتونم لیست سایت های مختلف رو پیدا کنم؟

لیلا:

تاریخ: ۹۱/۰۵/۲۴ ساعت: ۲۳:۴۶

سلام عالیه لطفا شاعر این شعر رو برام ایمیل بزنید حیلی اورژانسیه این که بماندست چنین برقرار حادثه ها دیده بسی ناگوار دست زماننش چو به دست تو داد جمله عنانش به کف تو نهاد

نادر:

تاریخ: ۹۱/۰۵/۲۶ ساعت: ۹:۲۳

سلام من نمیخوام افراد ناشناس برام ایمیل بفرستن یچیکار باید بکنم ممنون

خورشید:

تاریخ: ۹۱/۰۷/۰۱ ساعت: ۲۰:۴۲

خیلی عالی بود
شاداب باشید.

مريم:

تاریخ: ۹۱/۰۷/۰۳ ساعت: ۲۳:۲۳

سلام. من با مرورگرم نميتونم از طريق يوزر و پسوردم وارد سايتهايي كه عضوم بشم. از ويندوز xp و مرورگر اكسپلور استفاده ميكنم. كمكم كنيد.

لی لا:

تاریخ: ۹۱/۰۷/۰۵ ساعت: ۲۱:۱۷

سلام اولا ممنون واسه شیرینیه تولدتون هر چند ۶ سال و۲ ماه و۲۱ روز گذشته ولی هنوز قابل استفاده هست …
دوما من نمیدونم چرا اساتید سعی دارن با بیان شعرای صقیل و نا مفهوم فهم و شعور خودشون رو به رخ ما بکشن که این بیت هم یکی از اون شعراست و از یکی از همون اساتید:
شعله ادراک خاکستر کلاه افتاده است
نیست غیر از بال قمری پنبه ی مینای سرو
با هزار زحمت فهمیدم احتمالا شعر از عبدالقادر بیدل هست ولی تو سایت شما اثر و نشونی از این شاعر هجو گو ندیدم
لطفا شما کمکم کنید

لی لا:

تاریخ: ۹۱/۰۷/۰۷ ساعت: ۲۰:۵۹

سپاس فراوان از جواب کامل و جامع شما
نمیدونین چه کمک بزرگی به من کردید
یه دنیا ممنون

ناشناس:

تاریخ: ۹۱/۰۷/۲۸ ساعت: ۱۳:۱۲

ماشالله
فیض بردم
تقبل الله یا شیخ

مینا:

تاریخ: ۹۱/۰۸/۰۲ ساعت: ۲۱:۴۱

چطور میتونم advance search تو googleرا فعال کنم؟
ممنون

دانیال:

تاریخ: ۹۱/۰۸/۱۵ ساعت: ۲۰:۴۰

سلام برنامه های اپل را میشه در ویندوز ۷ جیگذاری کرد. دانیال از تهران

هستی:

تاریخ: ۹۱/۰۸/۱۹ ساعت: ۱۵:۳۴

سلام ازسایتتون خییییییییییییییییییییلی خوشم امدولی من دنبال شعرهای دوبیتی ازشاعرهای معروف میگردم که پیدانمیکنم

هستی:

تاریخ: ۹۱/۰۸/۱۹ ساعت: ۱۵:۴۵

تروخداراهنماییم کید خیییییییییییییییییییییییییلی ضروریه:(.

ناهید زین الدینی:

تاریخ: ۹۱/۰۸/۲۴ ساعت: ۱۳:۵۰

سلام آقای محمدی عزیز من امروز بطور تصادفی با این سایت برخورد کردم من دانشجوی رشته نرم افزار هستم حس میکنم بهترین دوستم را امروز پیدا کردم . هرچند امروز با روز تولد شما مرتبط نیست ولی من برایتان سربلندی وطول عمر آرزومندم الان سرم شلوغه اما حتما سر فرصت تمام جزییات شایت شما را بررسی خواهم کرد. راستی یه تشکر ویژه بابت مطالب خوبتان به شما بدهکارم.دوستتون دارم .

محمد جواد محقق:

تاریخ: ۹۱/۰۸/۳۰ ساعت: ۱۳:۳۵

برای ما تازه کارا عالی بود. خیلی مرسی

baba:

تاریخ: ۹۱/۰۹/۰۱ ساعت: ۱۴:۱۴

درود بر شما
میخواستم بگم که آیا میشه در رجستری کاری کرد که نرم افزار دانلود منجر در اینترنت شناسایی وثبت نشه (قفل شکسته غیر مجاز) یا اگر ثبت شد کوتاه ترین راه برای استفاده دوباره (دیگر مجبور نشویم از سیستم رستور ویا نصب ویندوز از نو)

خروجی آر.اس.اس نظرات این نوشته:»

ارسال نظر برای این نوشته امکانپذیر نیست.