گزیر

::گاهنوشتهای حمیدرضا محمدی::

دربارهٔ من:

آخرین نظردهندگان:

مشترک شوید:

ایمیل خود را در جعبهٔ زیر وارد کنید و دکمهٔ اشتراک را بزنید.

جستجو:

Valid XHTML 1.0 Transitional RSS Feed

پرسش و پاسخهایی درباره‌ی سونی اریکسون کا ۷۵۰ آی

۸۶/۰۱/۱۷

اگر دوست دارید تعداد بازدیدکننده‌های سایت یا وبلاگتان را بالا ببرید و حساسیتی هم روی نوع مطالب ندارید احتمالاً سریع‌ترین و بهترین راه این است که در نوشته‌هایتان از واژه‌های داغ و پرمشتری زیاد استفاده کنید. حدس این کلمات (یا نامها) چندان سخت نیست و خوب! شما هم با توجه به مرزهای مرام اخلاقیی که به آن پایبندید می‌توانید دسته‌ای از آنها را انتخاب و احتمالاً با کمک آنها کار و کاسبی ِ کساد وبلاگتان را رونق ببخشید. واژه‌هایی مثل اسم بازیکنان فوتبال، بازیگران فیلمهای هالیوودی، بالیوودی، ایرانی (مخصوصاً نام بازیگران ِ تشت ِ رسوایی از بام افتاده‌ی سریالهای مذهبی سیما 😉 ) . به عنوان نمونه یک چند وقتی درصد قابل توجهی از بازدیدکنندگان وبلاگ من با جستجوی یک عبارتِ -برای من- عجیب و ناآشنا به اینجا می‌رسیدند: «هرتیک روشن»! این کلمه‌ها را می‌توانید در این نوشته‌ی من پیدا کنید، به هر حال کنجکاو شدم و جستجویی کردم و فهمیدم که بعله! همه‌ی این جستجوکننده‌ها شیفتگان ِ یک بازیگر هندی هستند که اشتباهاً به اینجا می‌رسند و احتمالاً با دماغ سوخته از اینجا می‌روند!

در هر صورت من با توجه به تجربیات به دست آمده از نوشته‌های اخیرم فکر می‌کنم یک پیشنهاد جالب برای این دسته از وبلاگنویسان داشته باشم: مارکهای گوشیهای موبایل و نام مدل گوشیهای پرطرفدار می‌توانند از جمله‌ی این جور کلمات باشند: نوکیا، سونی‌اریکسون، سامسونگ و دیگر برندهای موبایل به نظر من از جمله‌ی واژه‌های داغ هستند! سند می‌خواهید؟ تعداد «سونی اریکسون»های این عکس را بشمارید:

عبارات داغ وبلاگ من

اینها بیست عبارت داغ وبلاگ من در یک سال گذشته بوده‌اند و درصد بالایی از مشتریهای من توی دم و دستگاه من دنبال جنسهایی با مشخصات ذکر شده می‌گشته‌اند. علاوه بر این همچنان که قبلاً اشاره کرده‌ام بیشترین ارجاع دهنده به وبلاگ من بعد از موتورهای جستجو یک نوشته‌ی وبلاگی در مورد گوشی سونی اریکسون کا ۷۵۰ بوده.

خوب! فکر می‌کنید نظر من در مورد این همه استقبال چیست؟ بی‌تعارف بگویم که نظرم چندان مثبت نیست. نشانه‌هایش را می‌توانید در بستن زودهنگام نظرات دو نوشته‌ی قبلیم در مورد گوشی سونی اریکسون کا ۷۵۰ و همچنین از ابتدا بسته بودن نظرات خیلی از نوشته‌هایم که در آنها یک اشاره‌ای به موبایل یا اجناس مشابه شده ببینید. چرایش را باید در وسواس ِ (احتمالاً احمقانه‌ای 😉 ) که در بی‌پاسخ نگذاشتن ایمیلهایم به خرج می‌دهم و انرژیی که پاسخ دادن به این همه ایمیل و نظر ازم می‌گیرد جستجو کنید (البته خیلی از پاسخها «نمی‌دانم» و «بلد نیستم» بوده، اما خوب ایمیل دریافتی بی‌جواب نمانده).

اما چرا نوشته‌ی دیگری در مورد این گوشی موبایل می‌نویسم؟ دو دلیل مهم دارد که اولیش مهم‌تر است! دلیل اولش این است که حداقل به این طریق سعی دارم از دست ایمیلهای مربوط به موبایل و گوشی موبایل خلاص شوم. دلیل دومش هم این است که می‌خواهم زحمتی را که برای پاسخ دادن به انبوهی از ایمیلهای دریافتی مرتبط متحمل شده‌ام به هدر ندهم و حداقل یک نوشته‌ی نسبتاً سودمند در این مورد تهیه کنم و در دسترس بگذارم.

بستن نظرات نوشته‌های مرتبط با این گوشی چندان مؤثر نبوده. نگاهی به این نوشته یا این یکی که هیچ مطلب مرتبطی در مورد این گوشی در متن اصلی آنها پیدا نمی‌شود بیندازید. اتخاذ استراتژیهای مختلف در این باره هم سودی نداشته: یک چند وقتی این نظرات را بی‌پاسخ می‌گذاشتم. می‌دیدم که نظرات دیگری توی نوشته‌های دیگر گذاشته می‌شوند. چند وقتی هم به محض مشاهده‌ی این گونه نظرات غیرمرتبط آنها را حذف می‌کردم که آن هم چندان مؤثر نبود.

بگذریم! نظرات این نوشته را باز می‌گذارم، اما از این به بعد دیگر خودم جواب پرسشهای مرتبط را نخواهم داد و پاسخ را واگذار می‌کنم به دیگرانی که جوابها را می‌دانند. نظرات جدیدی را که در این مورد روی نوشته‌های دیگر گذاشته می‌شود حذف می‌کنم و به ایمیلهای مرتبط با این موضوع هم جواب نمی‌دهم. این هم پرسش و پاسخهایی در مورد گوشی موبایل سونی اریکسون کا ۷۵۰ آی:

در این وبلاگ چه مطالبی در مورد گوشی سونی اریکسون کا ۷۵۰ آی پیدا می‌شود؟

این نوشته‌ها را بخوانید و لینکهای ارائه شده در متن یا بخش نظرات آنها را دنبال کنید: سونی اریکسون کا ۷۵۰ آی، ترفندهای سونی اریکسون کا ۷۵۰ آی، مشکلات میان افزار دبلیو ۸۰۰ روی گوشی کا ۷۵۰، چند پوسته برای گوشیهای سونی اریکسون، نظرات این نوشته.

آیا می‌شود از کا۷۵۰ به عنوان کنترل تلویزیون استفاده کرد؟

تا آنجا که من شنیده‌ام طول موج مادون قرمز این گوشی با طول موج مورد نیاز برای کنترل از راه دور تلویزیون متفاوت است و بنابراین با این گوشی نمی‌شود.

برنامه‌ی MyPhoneExplorer پیامها را فارسی نمی‌فرستد. چه کنم؟

کنترل پنل ویندوز را باز کنید. عنوان Regional and Language Options را باز کنید. به برگه‌ی Advanced بروید و زبان پیش‌فرض برنامه‌های غیریونیکد را فارسی بگذارید (Farsi را از لیست باز شو انتخاب کنید). روی OK کلیک کنید. سیستم خاموش و روشن می‌شود و احتمالاً مشکل حل شده است.

نظرت راجع به فلان گوشی چیست؟ می‌شود این گوشی را با آن گوشی مقایسه کنی؟

به جان شما من نه موبایل فروشم نه دوست موبایل فروش دارم. غیر از گوشی خودم هم با هیچ گوشی دیگری هم کار نکرده‌ام. باور کنید که برای دوستان نزدیکم هم به این راحتیها حاضر نیستم وقت بگذارم، اطلاعات از اینترنت استخراج کنم (مخصوصاً اطلاعاتی که به درد خودم نمی‌خورد). شما که ندیده و نشناخته‌اید و جای خود دارید (تغییر جنسیت هم دردی را دوا نمی‌کند 😉 ) !

می‌شود دستورالعملهای تغییر میان‌افزار یا چرخشی کردن منوی گوشی را به زبان ساده توضیح دهی؟

نه! ببینید! اولا من وقت و حوصله‌ی کافی برای این کار را ندارم. ثانیاً بپذیرید که بعضی کارها کار هر کسی نیست و اگر شما از لینکها و توضیحات من نمی‌توانی سر در بیاوری احتمالاً توضیحات بیشتر باعث می‌شود یک بلایی سر گوشی موبایلت بیاوری و … . برای انجام کارهای اینطوری یک حداقل سواد کامپیوتری لازم است که خوب … 😉 .

چطور می‌شود فهمید گوشی CID36 است یا CID49 ؟

نمی‌دانم!

چطور می‌شود کاری کرد که کا۷۵۰ ی قفل شده برای باز شدن رمز بخواهد؟

تا آنجا که من می‌دانم نمی‌شود.

جدول شعر برای اندروید
حسابداری شخصی تدبیر




۴۸ نظر

حمیدرضا:

تاریخ: ۸۶/۰۱/۱۷ ساعت: ۱۳:۱۳

لطفاً انتظار جواب از خود من نداشته باشید وامیدوار باشید تا کسانی پیدا شوند و پاسخ پرسشهایتان را بدهند.

حسين:

تاریخ: ۸۶/۰۱/۱۷ ساعت: ۱۸:۴۷

ولي من ميدونم كه ۶۲۷۰ خيلي بهتر از k750 است و كا ۷۵۰ جزء آشغالترين گوشيهاي خاورميانه است!!

عباس:

تاریخ: ۸۶/۰۱/۲۱ ساعت: ۲۳:۱۸

سلام
چطور ميشه ظرفيت sms گوشي K750 را افزايش داد؟

شهرام:

تاریخ: ۸۶/۰۱/۲۳ ساعت: ۱۳:۲۳

دوستان سلام
چند سوال دارم و انتظار جواب فوري
۱- گوشي k750 چنچ شده دارم موقعي كه مي خام فايل صوتي رو از قسمت other به عنوان صداي اس ام اس انتخاب كنم و گزينه (استفاده به عنوان) رو مي زنم گوشي ريست مي شه. البته فايل ها رو از كامپيوتر كپي كردم. حالا فايل هاي داخلي گوشي هم همينطور مي شه. ولي عكس ها اين طور نيست. ايا ويروسي شده؟ ايا امكان داره به خاطر فايل هاي صوتي كه از كامپيوتر كپي كردم اينجوري شده باشه؟
۲- به من گفتن بايد فلش بشه ايا مي تونم خودم گوشي رو فلش كنم البته با سريال چنچ شده؟ برنامه اش چيه و روشش چطوريه يا بدم سرويس موبايل؟
۳- ايا با مستر ريست درست ميشه اگر اره كد مستر ريست اين گوشي چنده؟
۴- برنامه ريزي روي مموري با چه برنامه ايه و چطوريه ايا اصلا برنامه ريزي نياز داره يا فقط خالي بنديه شركت خدماتي موبايله؟
۵- ايا مي تونم اپديتش كنم با اينكه سريالش چنچ شده؟
لطفا جواب فوري لطفا جواب فوري لطفا جواب فوري لطفا جواب فوري

افشین:

تاریخ: ۸۶/۰۲/۰۱ ساعت: ۱۵:۴۷

سلام من می خواستم بدونم ایا کارت حافظه یک گیگ روی کا۷۵۰ ای جواب میده یا اینکه سرعت گوشی رو پایین میاره وگوشی هنگ میکنه واقعیت داره؟ ودیگه باتری اینا در حد نرمال اگه با اسپیکر ان اهنگ گوش بدیم چند روز باید کار کنه ممنون میشم اتز جوابتون خیلی بدردم میخوره

محمد:

تاریخ: ۸۶/۰۲/۰۳ ساعت: ۰:۳۷

یه سوال
بر روی گوشی های مد w700 پیغام گیر نصب می شود

hosein:

تاریخ: ۸۶/۰۲/۱۹ ساعت: ۲۲:۳۷

با سلام
خواهشا یکی پیدا بشه به این سوال من جواب بده
که به چه صورت برنامه روی گوشی کا ۷۵۰ نصب میشه

محمد:

تاریخ: ۸۶/۰۲/۳۱ ساعت: ۱۵:۱۳

تم روعوض کنی گوشیت درست میشه..

دانیال:

تاریخ: ۸۶/۰۳/۰۱ ساعت: ۱۸:۰۷

کا ۷۵۰ گوشی خوبی است

سعید:

تاریخ: ۸۶/۰۳/۱۱ ساعت: ۲۰:۲۱

روی گوشی K750 پیغام گیر نصب می شود

سعید:

تاریخ: ۸۶/۰۳/۱۱ ساعت: ۲۰:۳۱

روی گوشی نوکیا ۶۰۲۰ هم پیغام گیر نصب می شود

samaneh:

تاریخ: ۸۶/۰۳/۱۵ ساعت: ۲۱:۳۶

با سلام می خواستم گوشی سونی اریکسون k750بخرم اما نمی دونم چطور میتونم تشخیص بدم که گوشی اصلی هست یا نه آخر من نفهمیدم اریکسون اصلی ماله چینه یا مالزی لطفا زود من رو راهنمایی کنید مرسی

مجید:

تاریخ: ۸۶/۰۳/۱۹ ساعت: ۱۲:۰۸

سلام من می خواهم یک گوشی کا۷۵۰ای بخرم باید در خرید به چه نکاتی توجه کنم و چگونه بخرم درمورد امکاناتشم اگه می شه برام بگید ممنون.

امیر محمد:

تاریخ: ۸۶/۰۳/۲۹ ساعت: ۱۱:۱۲

سلام k750 خیلی گوشی خوبیه > عالیه

امیر:

تاریخ: ۸۶/۰۳/۲۹ ساعت: ۱۱:۱۵

اگه می خواهی k750بخری زود باش چون اگه دیر بخری عمرت هدر می شه فقط k750

منصور:

تاریخ: ۸۶/۰۴/۲۶ ساعت: ۲:۲۱

سلام
بابا این سایتی که برای قفل گذاری گفتی بستست
خودت دانلود کن تو سایت بزار
ممنون

اميد:

تاریخ: ۸۶/۰۵/۰۹ ساعت: ۲۰:۵۴

سلام ميخواستم درباره دوربين k750 بدونم
ميشه به۷۵۰اسپيكرقويتري وسل كرد رز داخل

سعید:

تاریخ: ۸۶/۰۵/۲۷ ساعت: ۱:۱۱

سلام : من می خواستم بدونم کد فرمت گوشی k750 را بدونم و همچنین بدونم چجوری می شه منشی گوشی را راه انداخت؟؟؟

محمد:

تاریخ: ۸۶/۰۶/۰۲ ساعت: ۱:۰۴

سلام یه سوال ایا میشه روی گوشی های سری w پیغام گیر نصب کرد

m:

تاریخ: ۸۶/۰۶/۲۷ ساعت: ۲۲:۵۳

chera ye theme bahal vase k800i nist aslan ah ah

سینا:

تاریخ: ۸۶/۰۷/۱۹ ساعت: ۵:۴۵

سلام من یه سوال دارم یه گوشی دبلیو ۸۵۰ دارم که وقتی ۱۷۰تا از مموریش پر میشه عکسها رو به صورت شکلک نشون میده لطفا راهنماییم کنید

پویا:

تاریخ: ۸۶/۱۰/۲۰ ساعت: ۱۳:۳۰

ایا می شود روی کا۷۵۰ویندوز نصب کرد ایا می شود منوی کا۷۵۰راتغییر بدهیم

پویا:

تاریخ: ۸۶/۱۰/۲۰ ساعت: ۱۳:۳۵

می توان کا۷۵۰راصفحه نوری کرد(همان قلمی)توروخدا جواب بدین جواب بدین جواب بدین جواب بدین جواب بدین جواب بدین جواب بدین جواب بدین جواب بدین جواب بدین جواب بدین جواب بدین جواب بدین جواب بدین جواب بدین جواب بدین جواب بدین جواب بدین جواب بدین جواب بدینجواب بدین

عنکبوت:

تاریخ: ۸۶/۱۰/۲۰ ساعت: ۱۳:۳۷

یعنی یکی پیدا نمی شود جواب بده

ساسان:

تاریخ: ۸۶/۱۱/۱۴ ساعت: ۲۰:۰۳

مسخره بود واقعا

محمد:

تاریخ: ۸۶/۱۱/۱۵ ساعت: ۱۴:۵۷

سلام اقا
من میخوام بدونم برنامه هایی که خود شرکت سونی اریکسون به گوشی k750 زده است به چه دردی میخورد؟فقط این برنامه رو نمیدونم چیه؟کنترل از راه دور.
تشکر میکنم اگه راهنمایی کنی چون بیشتر دوستان این مساله رو نمیدونن.

رامتین:

تاریخ: ۸۷/۰۱/۰۲ ساعت: ۱۹:۵۹

خیلی خوب است

ملیسا:

تاریخ: ۸۷/۰۲/۱۵ ساعت: ۱۲:۳۹

من می خوام ایمیل کنم از طریق گوشی می توانید به من توضیح بدهید لطفا

علی امیری:

تاریخ: ۸۷/۰۲/۲۳ ساعت: ۱۸:۲۴

من علی امیری از اشتان خوزستان شهرستان اهواز
من از سایت شما خیلی خیلی تشکر می کنم
و امیدوارم این سایت همین طوری سالم خوب باشد .

سپاس گذارم
علی امیری
از اهواز مهمان نواز

عاطفه نجفی:

تاریخ: ۸۷/۰۴/۰۸ ساعت: ۹:۲۵

سلام من اطلاعاتی از گوشی سونی اریکسون k800 می خواهم

گمنام:

تاریخ: ۸۷/۰۴/۲۷ ساعت: ۱۹:۵۴

دانلودتم من ميخواستم نه اين چيزها

آیدا:

تاریخ: ۸۷/۰۵/۳۰ ساعت: ۱۶:۴۴

من یه سوالی از شما داشتم لطفا هر چه سریعتر بهش جواب بدین چون خیلی نگرانم . عرضم به حضورتون که من یک گوشی سونی اریکسون k750 داشتم و کل عکسهای شخصی و خصوصی ام توش بود به خاطر تعویض گوشی اونو فروختم البته عکسها رو از خود گوشی حذف کردم میخواستم بپرسم که آیا این تصاویر از مموری کارتش هم حذف شده یا نه؟

pouria:

تاریخ: ۸۷/۰۵/۳۰ ساعت: ۲۰:۰۷

bad nist

b(pouria):

تاریخ: ۸۷/۰۵/۳۰ ساعت: ۲۰:۱۰

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudddddddddddddddddddddd

امير حسين:

تاریخ: ۸۷/۰۶/۱۶ ساعت: ۱:۳۳

سعيد جان كد k750 چهار تا صفر است ۰۰۰۰

امير حسين:

تاریخ: ۸۷/۰۶/۱۶ ساعت: ۱:۳۷

يكي به من جواب بده چرا وقتي عكس را با فلاش مي اندازيم رنگ عكس زرد مي شود راهنماييم كنيد متشكرم در گوشي كا ۷۵۰

jagvar:

تاریخ: ۸۷/۰۹/۲۰ ساعت: ۱۵:۳۲

mozakhraf bood aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh

روزبه:

تاریخ: ۸۷/۱۲/۱۰ ساعت: ۱۳:۰۳

من روزبه هستم تمام في خالدون گوشيهاي سوني اريكسون را بلدم ميتونيد تماس بگيرييد ۰۹۱۹۲۱۹۲۲۱۵

سعید:

تاریخ: ۸۸/۰۳/۰۵ ساعت: ۹:۴۹

پیدا کردن رمز گوشی K700را یاد بدهید

احسان:

تاریخ: ۸۸/۰۳/۲۵ ساعت: ۱۲:۲۵

سلام شما با يه موبايلم بلد نيستيد كار كنيد خاك عالم بر سرتون البته ببخشيدا ۰۹۳۶۲۱۲۹۳۵۷ اگه سوال داريد زنگ بزنين جواب ميدم!

محمدرضا:

تاریخ: ۸۸/۰۵/۳۰ ساعت: ۲:۲۸

سلام من مي خواهم با گوشى k800 تم دانلود كنم اما نمى شود شما مي توانيد به من كمك كنيد

sami:

تاریخ: ۸۸/۰۸/۱۹ ساعت: ۰:۵۵

با سلام
من یه گوشی w380دارم که هنگام گوش دادن به موزیک memory قطع میشه مشکلش چیه؟
یه سوال دیگه چطوری میشه با این گوشی فیلمبرداری کرد؟

خسرو صفدری:

تاریخ: ۸۸/۰۸/۲۰ ساعت: ۱۳:۴۹

گوشی k700i دارم که کد قفل گوشی را فراموش کردم ونمی توانم وارد شوم چطوری میشود قفل کد گوشی را باز کرد. لطفا راهنمائی کنید. با تشکر

م.تهرانی:

تاریخ: ۸۹/۰۶/۲۷ ساعت: ۱۵:۵۳

با سلام و عرض خسته نباشید

با احترام؛همانطوریکه که تمامی کاربران و خوانندگان محترم سایت اطلاع دارند اکثر گوشیهای سونی اریکسون که البته داری قابلیت برنامه mailgeataleway هستند ترفندهای مختلفی دارند که کلیه اس ام اس های دریافتی و ارسالی را بازخوانی مینمایند.از کلیه اعضای سایت و کاربران محترم دیگر خواهشمندم چنانچه اطلاعات بیشتری در این خصوص دارند و گوشیهای مدل دیگر را که این قابلیت را دارند در همین سایت یا با شماره ۰۹۱۹۶۰۵۴۱۲۰ برای من بصورت smsارسال نمایند.

ژوزف:

تاریخ: ۸۹/۰۷/۰۴ ساعت: ۱۱:۱۰

k750i گوشی عجیب و غریبیه خیلی جنگیه

محمد:

تاریخ: ۹۰/۰۱/۱۵ ساعت: ۱۳:۳۲

اگه کسی راهنمایی میخواد واسه گوشی K800وx8من هستم
۰۹۳۵۱۷۷۹۷۰۶

محمد:

تاریخ: ۹۰/۰۱/۱۵ ساعت: ۱۳:۴۰

اقای احسان همه که مثل شما گوشیه لپ لپی ندارن:-P

a.m:

تاریخ: ۹۰/۰۴/۰۱ ساعت: ۲۳:۳۹

منم بلینک

خروجی آر.اس.اس نظرات این نوشته:»

ارسال نظر برای این نوشته امکانپذیر نیست.