گزیر

::گاهنوشتهای حمیدرضا محمدی::

دربارهٔ من:

آخرین نظردهندگان:

مشترک شوید:

ایمیل خود را در جعبهٔ زیر وارد کنید و دکمهٔ اشتراک را بزنید.

جستجو:

Valid XHTML 1.0 Transitional RSS Feed

مطالعه به شیوه‌ی آمازون

۸۶/۰۸/۲۸

آمازون سایتی که بیشتر ما آن را با فروشگاه آنلاین بی‌رقیب کتاب و محصولات فرهنگیش 😉 می‌شناسیم طی سالهای اخیر محصولات و خدمات جالبی را به مجموعه‌ی تحت مالکیتش اضافه کرده. سرویس ترک مکانیکی (برای خودکارسازی به کارگیری توانمندیهای انسانی در حل مسائل یا انجام کارهایی که هنوز ماشینها هوشمندی یا سرعت مناسب جهت حل یا پردازش آنها را ندارند) و سرویس فضای آنلاین S3 از جمله‌ی این خدمات هستند که نشان از سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی هوشمندانه‌ی این شرکت دارند.

این روزها آمازون در آستانه‌ی عرضه‌ی یک محصول سخت افزاری است با نام آمازون کیندل که از لحاظ نوع عملکرد و روش استفاده مشابهتهای زیادی با محصولی دارد که سونی در سال گذشته عرضه کرد (اینجا را ببینید): یک «کتابخوان الکترونیکی» که صفحه‌ی نمایش (گویا سیاه و سفید) آن به گونه‌ای طراحی شده که بیشتر شبیه کاغذ چاپی به نظر برسد. اما در عین حال تفاوت مهم این وسیله با محصول سونی آن است که آمازون یک شبکه‌ی انتقال داده‌های بیسیم گسترده برای کاربران این محصول طراحی کرده تا بتوانند فارغ از هزینه‌های پهنای باند و شبکه‌ی بیسیم از طریق خدمات این شرکت اقدام به خرید کتاب کنند، مشترک روزنامه‌ها و مجلات شوند و همچنین به وبلاگهای پرطرفدار و دائرﺓ‌المعارف ویکیپدیا دسترسی داشته باشند.

اگر سرعت اینترتتان اجازه می‌دهد توصیه می‌کنم دموی این محصول را از نظر بگذرانید یا آن را از اینجا دریافت کنید (حجم فایل تقریباً هفده مگابایت).

کیندل آمازون

جدول شعر برای اندروید
حسابداری شخصی تدبیر




نظر بدهید

تا به حال کسی نظر نداده.

خروجی آر.اس.اس نظرات این نوشته:»

ارسال نظر برای این نوشته امکانپذیر نیست.