گزیر

::گاهنوشتهای حمیدرضا محمدی::

دربارهٔ من:

آخرین نظردهندگان:

مشترک شوید:

ایمیل خود را در جعبهٔ زیر وارد کنید و دکمهٔ اشتراک را بزنید.

جستجو:

Valid XHTML 1.0 Transitional RSS Feed

کاغذ دیواری ماه

۸۷/۰۹/۱۲

اگر احیاناً محض تنوع بدتان نمی‌آید سر هر ماه میلادی کاغذ دیواری ویندوزتان را عوض کنید و طرحهای ساده یا هنری را ترجیح می‌دهید اول هر ماه میلادی سری به سایت اسمشینگ مگزین بزنید. به عنوان نمونه طرحهای مخصوص این ماهش را اینجا ببینید. بعضی از طرحها نسخه‌ی بدون تقویم هم دارند که خوب، می‌شود همیشه از آنها استفاده کرد.

این هم نتیجه‌ی ور رفتن نیم ساعته من با Paint.NET

جدول شعر برای اندروید
حسابداری شخصی تدبیر




۵ نظر

سارا:

تاریخ: ۸۸/۱۱/۱۴ ساعت: ۸:۰۶

خیلی جالب بودن مرسی عزیزم

ناشناس:

تاریخ: ۸۹/۰۱/۲۴ ساعت: ۱۶:۲۶

سیستمهای PerClick یك سیستم جاافتاده و تثبیت شده در سطح اینترنت است كه تا امروز امتحان خود را بارها برای خیلی ازما پس داده است.

دوست عزیز امیدوارم ۱ دقیقه وقت بزاری و مطلب من رو که برات نوشتم رو بخونی در غیر این صورت فرصت بسیار خوبی رو از دست میدی.بعد از گراند حلا سایتی دیگر معرفی میکنم

چند وقت پیش یکی از دوستانم بهم پیشنهاد داد که تو سایتی که میتونم ازش درآمد کسب کنم عضو بشم که خودش هم عضو بود و کمتر از ۲ ماه با کمترین فعالیتی که داشته ( روزی ۱۰ دقیقه) ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دشت کرده و الان تصمیم گرفتم با کمی وقت گذاشتن میزان درآمدداشته باشم وموفق هم بودم.

الان هم این سایت رو به شما پیشنهاد میدم:

http://www.tendollarclick.com/.....f=sadra_sd

پس از وارد شدن به سایت بالا میتونین از قسمت register عضو شوید.

درباره سایت:

۱-به ازای هر کلیک ۱۰ دلار بهت میده.

۲-۵۰درصد درآمد زیر مجموعتون رو به شما پورسانت میده. (مثلا اگه زیر مجموعه شما ۱۰۰ دلار در میارند به شما ۵۰ دلار بابت پورسانت داده میشه).

۴- بعد از اینکه موجودی شما که در اکانتتون مشخصه به ده هزار دلار رسید. میتونید به حساب پی پال یا آلرت پی تون منتقل کنید و پس از اون به صرافی ها که در تهران و اصفهان و … هست برید و شماره حسابتون رو بدید و پول نقد بگیرید.

داشتن حساب پی پال و آلرت پی مجانی هست و فقط باید در یکی از این دو حساب عضو بشید تا یه شماره حساب بهتون بده. همین.

اگه یه خورده صبور باشی و چند دقیقه وقت بزاری و این کارا رو که گفتم بکنی شما هم مثل من به آرزوهاتون میرسید.

نکته: وقتی ثبت نام کردی و وارد اکانتت شدی به قسمت Earning Area که سمت راستت هست برو و از اونجا به قسمت Click Links برو و روزانه سایت حدود ۱۰ لینک۱۰ دلاری واست میزاره که باید روش کلیک کنی و بزاری تایمر ۶۰ ثانیه به صفر برسه بعد میگه روی مثلا۷ کلیک کن و شما هم روی ۷ کلیک میکنی و میزاری دوباره صفحه لود بشه و به همین راحتی ۱۰ دلار کاسب میشی و همین طور واسه بقیه لینک هایی که بهت میده این کار رو انجام میدی.

ناشناس:

تاریخ: ۸۹/۰۳/۱۱ ساعت: ۱۲:۲۰

اطلاعات خوب بود!

hamid:

تاریخ: ۸۹/۰۳/۲۴ ساعت: ۲۱:۱۴

عالی بود

surefire:

تاریخ: ۸۹/۰۵/۱۵ ساعت: ۱۶:۳۰

سلام
سایت قشنگی دارید..
به وب من هم که در زمینه ی زبان انگلیسیه تشریف بیارید و همه ی اونچی رو که پیرامون زبان انگلیسی نیاز دارید از اونجا دانلود کنید یا در فروشگاهش جستجو وخرید کنید…
اگه هم خواستید بیاید تبادل لینک کنیم…
دوستان دیگه هم همینجور….

خروجی آر.اس.اس نظرات این نوشته:»

ارسال نظر برای این نوشته امکانپذیر نیست.