گزیر

::گاهنوشتهای حمیدرضا محمدی::

دربارهٔ من:

آخرین نظردهندگان:

مشترک شوید:

ایمیل خود را در جعبهٔ زیر وارد کنید و دکمهٔ اشتراک را بزنید.

جستجو:

Valid XHTML 1.0 Transitional RSS Feed

دو مطلب خواندنی

۸۹/۰۳/۰۸

در مورد آی‌پد این روزها احتمالاً زیاد خوانده‌اید و شنیده‌اید. اگر علاقمند هستید به نظرم این نوشته را از دید دوستی که در ایران این ابزار را خریداری کرده و استفاده کرده بخوانید (اینجا).

بشخصه چندان در مورد این وسیله کنجکاو نیستم. اما امروز نوشتهٔ جالبی را دیدم روی سایت گاردین، دربارهٔ آی‌پد که به نظرم طنز شیرینی دارد. دوست داشتید اینجا بخوانیدش (انگلیسی). خلاصه‌اش آن که آی‌پد را همان اول کار گرانترین مستطیل دنیا می‌خواند، تعریف می‌کند که چطور گاردین توانسته آی‌پد نویی را که در اولین روز عرضه از شیر مرغ هم نایاب‌تر است (بدون خون و خونریزی) برایش تهیه کند. از سنگینی آن شکوه می‌کند و حدس می‌زند برنامه‌ای برای آن نوشته شده باشد که میزان کالریی را که صاحب آی‌پد حین نگه داشتن آن مصرف می‌کنند بتواند محاسبه کند. اظهار می‌کند که صفحهٔ نمایش آن بازتاب بدی دارد و اولین چیزی که در آن می‌بینید چهرهٔ خودتان است و می‌گوید اثر انگشت روی آن می‌ماند. برای اتصال دستگاه به کامپیوتر باید از آی‌تیونز استفاده کرد. آی‌تیونز را از هر جنایت نرم‌افزاری که مایکروسافت دنیا را به آن آلوده دو برابر بدتر می‌داند. صفحهٔ نمایش دستگاه را برای تماشای فیلم فوق‌العاده و برای کتاب خواندن نامناسب می‌داند و در نهایت توصیه می‌کند که دوستداران یک چنین دستگاهی منتظر بمانند تا نمونهٔ ارزان‌تر و سبک‌ترش بیاید.

نوشتهٔ دیگری که تصادفاً دیدمش و به نظرم جالب آمد گزارشی است در سایت بی.بی.سی انگلیسی در مورد مشابهتهای فیزیولوژیکی افراد مبتلا به شیزوفرنی و افراد صاحب ذهن خلاق. دوست داشتید بخوانیدش (اینجا).

جدول شعر برای اندروید
حسابداری شخصی تدبیر




یک نظر

سعيد:

تاریخ: ۸۹/۰۳/۰۹ ساعت: ۱۲:۱۱

سلام
ميدونين امروز هفته نامه كليك، نرم افزار گنجور رو به طور كامل معرفي كرده.
من از قبل مي‌شناختم ولي با معرفي اين هفته نامه اومدم تا دانلودش كنم.
ازتون ممنونم كه زحمت به اين بزرگي كشيدين!
راستي مي‌خواستم ازتون بپرسم كه وقت دارين تا به من در اداره و توسعه انجمن عاشقان كه هدفم از راه اندازي اون، فقط علاقه ام به ادبيات و هنر بوده، كمك كنين؟
يه كارهاي در آدرس ashegan.ir انجام داده ام و منتظر جواب شما هم هستم
زنهار بجز عشق دگر شغل نگيري

خروجی آر.اس.اس نظرات این نوشته:»

ارسال نظر برای این نوشته امکانپذیر نیست.